English | جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

آئین ویژه گرامیداشت فتح خرمشهر در جهاد کشاورزی استان سمنان برگزار شد

آئین ویژه گرامیداشت فتح خرمشهر در جهاد کشاورزی استان سمنان برگزار شد

آئین ویژه گرامیداشت فتح خرمشهر با حضور جهادگران استان سمنان و پیشکسوتان جهادی دفاع مقدس این استان در جهاد کشاورزی استان سمنان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در حاشیه این آئین با اشاره به نقش مهم جهادگران استان سمنان در دفاع مقدس اظهار داشت: جهادگران استان سمنان با درخشش در مقاطع مختلف دفاع مقدس سهم مهمی در پیروزی‌های رزمندگان کشورمان داشتند.

سید حسن میرعماد با اشاره به اینکه امروز نام جهادگران استان سمنان در دفاع مقدس در سطح کشور بسیار مطرح و بلند آوازه است عنوان کرد: تقدیم ۱۱۸ شهید جهادگر در دفاع مقدس از استان سمنان نشان از عمق و اوج ایثارگری آنان است.

وی با بیان اینکه امروز باید یاد و نام شهدا و ایثارگران گرامی داشته شده و ارزش‌های آنان به نسل جدید منتقل شود تصریح کرد: دلاوری‌های رادمردان استان سمنان در دفاع مقدس امروز زبانزد همگان است.

راوی دفاع مقدس نیز در این آئین با اشاره به نقش مهم جهادگران استان سمنان در عملیات آزادسازی خرمشهر عنوان کرد: جهادگران همواره در همه صحنه‌های دفاع مقدس پیشگام بودند.

منصور فرخ نژاد با بیان اینکه جهادگران استان سمنان در دفاع مقدس، کاری کارستان را انجام دادند اضافه کرد: امروز هم جهادگران استان سمنان در قالب سازمان جهاد کشاورزی این استان در کمک به جبهه مقاومت در سوریه پیشگامی کردند.

وی با اشاره به رشادت‌های رزمندگان و جهادگران کشور در برابر متجاوزان بعثی و ۲۹ کشور دنیا به خاک این مرزوبوم عنوان کرد: امروز آمریکا به دلیل اینکه رشادت‌های رزمندگان و جهادگران ما را دیده است به ما حمله نمی‌کند.

سرپرست نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان نیز با اشاره به مقاومت ۳۴ روزه مردم خرمشهر در برابر صدام و نیروهای بعثی عراق، روند آزادسازی این شهر قهرمان را تشریح و تصریح کرد: گرامیداشت ایامی مانند سوم خرداد دارای ریشه و منشأ قرآنی است؛ چراکه این روزها با خود نشانه‌های خدایی دارد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالله قربانیان با اشاره به اینکه رزمندگان کشورمان در جریان آزادسازی خرمشهر مقابل بیش از ۲۰ کشور دنیا ایستادند؛ یادآوری این ایام را از سوی راویان دفاع مقدس خواستار شد.

گفتنی است در پایان این مراسم از چهار ایثارگر جهادی عملیات بیت‌المقدس و فتح خرمشهر در استان سمنان تجلیل شد.

طراحی سایت توسط فراکارانت