English | جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

آزادگان سرافراز سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان تجلیل شدند

 

مراسم تجلیل از آزادگان سرافراز سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان همزمان با سالروز بازگشت آزادگان سرافراز دوران دفاع مقدس به میهن اسلامی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، حجت‌الاسلام و المسلمین اکبری نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی شهرستان سمنان در این آئین تجلیل با اشاره به رشادت و دلاورمردی‌های آزادگان اظهار داشت: این آزادگان سرافراز در دوران اسارت با مقاومت و ایستادگی خود در برابر دشمن بعثی آنان را درمانده کردند.

وی با اشاره به روحیه وحدت و تسلیم ناپذیری آزادگان سرافراز کشورمان در برابر دشمنان گفت: این روحیه مقاومت و تسلیم ناپذیری آزادگان سبب تضعیف روحیه دشمن شده بود.

نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی شهرستان سمنان با بیان اینکه آزادگان سرافراز کشورمان به خاطر حفظ انقلاب سخت‌ترین شرایط را تحمل کردند و در برابر دشمن مردانه ایستادگی کردند تصریح کرد: بزرگداشت روز آزادگان در واقع تجلیل و گرامیداشت جلوه های ایثار، مقاومت، ایستادگی و آزادگی است.

حجت‌الاسلام و المسلمین اکبری با اشاره به اهداف برگزاری این آئین گفت: ترویج و توسعه تفکر و روحیه ایثار و آزادگی یکی از مهم‌ترین اهداف این برنامه است و باید با تجلیل و نکوداشت از این آزادگان سرافراز جایگاه با اهمیت این بزرگ مردان را برای نسل جوان تبیین کرد.

وی با بیان اینکه باید نسل جوان با رشادت‌ها و حماسه‌های جاودان این بزرگ مردان بیشتر آشنا شوند افزود: ترویج و حفظ فرهنگ ایثار و شهادت و آزادگی در جامعه امروز امری مهم و ضروری است.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان همزمان با سالروز بازگشت آزادگان سرافراز دوران دفاع مقدس به میهن اسلامی از ۴ نفر از آزادگان شاغل در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اهداء لوح تقدیر و کارت هدیه تقدیر شد.

۲۶ مرداد سال ۱۳۶۹، نخستین گروه از آزادگان کشورمان پس از سال‌‏ها اسارت در اردوگاه‌های رژیم بعث به میهن اسلامی بازگشتند.

 

طراحی سایت توسط فراکارانت