English | شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

آیت‌الله تقوی با خانواده شهید فخاریان دیدار کرد

آیت‌الله تقوی با خانواده شهید فخاریان دیدار کرد

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در ادامه سفر خود به استان سمنان با خانواده شهید مجید فخاریان دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، آیت‌الله سید رضا تقوی در این دیدار اظهار داشت: ما باید از ایمان و صفا و معنویت  شهدا درس بگیریم.

وی با اشاره به اینکه همه ما مدیون شهدا هستیم و هر چه داریم از شهداست افزود: ما باید به شهدا و به خانواده شهدا افتخار کنیم.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه مردم استان سمنان، مردمی متدین و بافرهنگ و شهید پرور هستند عنوان کرد: مردم کشور به ویژه استان سمنان در بسیاری از صحنه‌ها از مسئولان جلوتر هستند.

آیت‌الله تقوی با بیان اینکه این بصیرت مردم ناشی از ایمان بالای آنان است تأکید کرد: باید قدردان خانواده‌های معزز شهدا و این مردم همیشه در صحنه باشیم.

وی با بیان اینکه خداوند به خانواده شهدا صبری زینبی عنایت کرده است یادآور شد: ما در جامعه خانواده‌های شهدا، برخی خانواده‌ها هستند که از یک خانواده، چند فرزند شهید در راه انقلاب تقدیم شده‌اند.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به اهمیت توجه به خانواده‌های شهدا گفت: کم‌توجهی به خانواده شهدا پذیرفتنی نیست؛ چراکه ما مدیون شهدا هستیم.

شهید مجید فخاریان که در زمان شهادت تنها ۱۵ سال سن داشت، به عنوان «کم‌سن‌ترین» شهید سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان محسوب می‌شود.

طراحی سایت توسط فراکارانت