English | پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

آیت‌الله تقوی در سمنان: نسل جوان با جریانات انقلابی آشنا شود/ شعار «مرگ بر آمریکا» همزاد انقلاب اسلامی ایران است.

نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه شعار «مرگ بر آمریکا» همزاد انقلاب اسلامی ایران است گفت: باید نسل جوان با جریانات انقلابی آشنا شود.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، آیت‌الله سیدرضا تقوی در جمع مردم سمنان به مناسبت یوم‌الله ۹ دی‌ماه اظهار داشت: فتنه‌گران در سال ۸۸ به دنبال ضربه زدن به نظام و همچنین ولایت‌فقیه بودند.
وی با بیان اینکه در فتنه ۸۸ فتنه گران می‌خواستند شعارهای محوری انقلاب اسلامی ایران را تغییر دهند تصریح کرد: این شعارها ریشه در اعتقادات مردم ما دارد؛ و در اصل ماهیت اصلی انقلاب اسلامی ایران استکبارستیزی است و از این روز این شعارهای برای همیشه باید باقی بماند.
نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه شعار مرگ بر آمریکا یک کلام راهبردی است نه مقطعی و زودگذر گفت: ماهیت آمریکا استکباری است و ملت ایران سازشی با مستکبران ندارد.
آیت‌الله تقوی با بیان اینکه در روز نهم دی مردم به صحنه آمدند تا در برابر یک حرکت براندازانه و توطئه‌های براندازانه نظام قرار گیرند اظهار داشت: امروز روز بصیرت، آگاهی و میثاق و پیوند امت و ملت ایران با ولایت است.
وی با بیان اینکه هر جا و هر زمان مردم به صحنه آمدند، دشمن را فراری دادند و نقشه‌های آنان را نقش بر آب کردند افزود: شعار «مرگ بر آمریکا» همزاد با انقلاب اسلامی ایران است و بر خواسته از متن و بطن انقلاب است.
نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: باید نسل جوان را با جریانات انقلابی آشنا کنیم؛ چرا که این نسل آینده‌سازان این مملکت محسوب می‌شوند و باید از وقایع مهم و سرنوشت‌ساز کشور به‌طور کامل و جامع مطلع شوند.
آیت‌الله تقوی با بیان اینکه فتنه یکی از مسائلی است که انقلاب اسلامی ایران با آن مواجه بوده و هست افزود: فتنه دشمنان تا مادامی‌که ملت ایران بر سر مواضعشان ایستاده‌اند؛ ادامه دارد تا ملت دست از مواضعش بردارد.
وی اضافه کرد: اما دشمنان ملت ایران کور خوانده‌اند؛ چراکه ملت ایران پشت سر رهبری در صحنه حضور دارد و با حضورش توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.
آیت‌الله تقوی عنوان کرد: برخی می‌گویند چرا شعار «مرگ بر آمریکا» را سر می‌دهید و در پاسخ به این افراد باید گفت که ماهیت انقلاب اسلامی ایران استکبارستیزی است و شعار مرگ بر آمریکا یک کلام راهبردی است نه یک حرف مقطعی و زودگذر.
وی با بیان اینکه ملت ایران بر اساس اعتقادات و باورهایش هرگز نمی‌تواند با آمریکا این شیطان بزرگ کنار بیاید افزود: ماهیت آمریکا استکباری، ظالمانه، جهان خواری و ستمگرانه است.
نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به کلام نورانی امام خمینی (ره) که آمریکا را شیطان بزرگ نامیدند گفت: شعار «مرگ بر آمریکا» نماد نفرت ایران از استکبار جهانی است.

طراحی سایت توسط فراکارانت