English | پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

استان سمنان در هشت سال دفاع مقدس درخشید

 

استان سمنان در هشت سال دفاع مقدس درخشید

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: استان سمنان در هشت سال دفاع مقدس بسیار پررنگ حاضر شد و نقش استان سمنان در جنگ تحمیلی بی بدیل بود و یک سوم جنگ از سوی رزمندگان استان سمنان اداره شد .

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، ابوالفضل حسن بیگی در گردهمائی سنگرسازان بی‌سنگر سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران اقدامات رزمندگان استان سمنان و به ویژه جهاد سازندگی این استان را بسیار ارزشمند برشمردند اظهارداشت: مقام معظم رهبری نیز استان سمنان را به عنوان یکی از استانهایی که در جنگ درخشید می‌شناسد.

وی خاطرنشان کرد: در هیچ عملیاتی از هشت سال دفاع مقدس نبود که نام سمنان و رزمندگان آن نباشد و همیشه نام ایران و سمنان بود.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی اقتدار امروز نظام جمهوری اسلامی ایران را مرهون فداکاری و ایثارگری‌های شهدا و ایثارگران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: همه ما مدیون شهدا، ایثارگران و جانبازان هستیم.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با اشاره توطئه دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران گفت: انسجام و همدلی سبب عقب نشینی دشمن می‌شود.

حسن بیگی به جایگاه و اقتدار ایران در منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران امروز به عنوان یک قدرت در منطقه شناخته شده است.

وی با بیان اینکه امروز جهان چند قطبی شده است از قطب مقاومت به عنوان یکی از قطب‌های مهم و کارآمد نام برد و گفت: زمانی که در سوریه جنگ بود در یک مقطعی روسیه احساس کرد که به ایران نیاز ندارد و در موضوعی با آمریکا هم پیمان شد و در این زمان مقام معظم رهبری به سردار قاسم سلیمانی دستور دادند شما عقب نشینی کنید و بعد از این حادثه داعش به پایگاه روسیه حمله کرد.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم همراهی و همدلی سران سه قوه در کشور گفت: انسجام و همدلی سبب می‌شود تا دشمن عقب نشینی کند.

حسن بیگی با بیان اینکه برخی آمریکا را راهکار مشکلات می‌دانند باید این افراد از رده خارج شوند گفت: تمام صحبت‌های ترامپ توهمی  بوده و بیشتر مصرف داخلی دارد و با یک فشار منزوی می‌شود.

وی با اشاره به برخی مشکلات موجود در کشور گفت: مشکلات امروز ناشی از مدیریت ضعیف در ایران است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه امروز آمریکا از طریق جنگ اقتصادی و روانی وارد شده تا به کشور ما ضربه بزند افزود: این جنگ بیشتر روانی بوده و مردم در این میدان نیز پیروز می‌شوند و مشکلی برای مردم به وجود نمی‌آید.

 

طراحی سایت توسط فراکارانت