English | جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

استان فارس ایرانی کوچک از لحاظ تنوع اقلیمی، گیاهی و فرهنگی است

استان فارس ایرانی کوچک از لحاظ تنوع اقلیمی، گیاهی و فرهنگی است
۱۳۹۷/۰۴/۲۷

استان فارس تنها از لحاظ فرهنگی پیشقدم نبوده بلکه همواره از لحاظ اقتصادی کشور را کمک کرده و فارس یک ایران کوچک از لحاظ تنوع اقلیمی، گیاهی و فرهنگی از هر جهت قابل توجه است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی فارس،نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در دیدار رییس و کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان با ایشان،اظهار داشت:شما کارکنان جهاد کشاورزی در سنگر کشاورزی با مجاهدت خالصانه برای تامین نیازهای مردم تلاش می کنید.

وی افزود: خداوند را از این جهت سپاسگزایم که در کنار ملجاء امامزاده واجب التعظیم، “احمدبن موسی شاهچراغ(ع)” هستیم، مردم این دیار همیشه در کنار اهل بیت بوده اند و از این خاندان انرژی گرفته اند. مردمی که از قدیم الایام در شعر، شاعری و سخنوری همیشه در دفاع از ارزشهای اسلامی پیشقدم بوده اند.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: استانی که بخش عظیمی از افتخارات کشور از برکت شخصیت های ارزشمندی رقم خورده که در میان این مردم بودن باعث توفیق برای بنده و همکارانم است.

رییس شورای عالی زکات کشور خاطرنشان کرد: یکی از مسایلی که لازم است به آن بیاندیشیم این است که جایگاه خود را بشناسیم و اینکه بدانیم در کجای این کشور قرار داریم و چه تاثیری در زندگی مردم داریم و اگر هرکسی این جایگاه را بشناسد، بسیاری از مشکلات موجود حل خواهد شد.

وی با اشاره به این که در آستانه ورود به چهل سالگی انقلابی قرار داریم،تاکید کرد:تاریخ جمهوری اسلامی ایران را باید مرور کنیم و بدانیم که این انقلاب به پیزورزی نرسید مگر با انفاق و خون بهترین انسانها و کسانی که در زندانها شکنجه و تبعید شدند و رنج های بسیاری کشیدند.

طراحی سایت توسط فراکارانت