English | جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

اطلاع رسانی در ایام نوروز به طور مستمر صورت می گیرد.

 

رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان بر لزوم اطلاع رسانی در ایام نوروز تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان ابوذر حسین پور در جلسه روابط عمومی استان که با حضور مسئولین روابط عمومی و رابطین شهرستانها صورت گرفت گفت:اطلاع رسانی در ایام نوروز با جدیت و به طور مستمر صورت می گیرد.
رئیس روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: حوزه اطلاع رسانی طبق سالهای قبل در مباحث مربوط به تنظیم بازار و توزیع میوه شب عید,رصد کارشناسان در حوزه حفظ نباتات در جهت مبارزه با سن غلات و بازدید های امور اراضی به طور مستمر پیگیری خواهد شد.
وی با اشاره و تاکید بر اجرای دستوالعمل ستاد خبری نوروز۹۸ ابلاغی از طرف وزارت جهاد کشاورزی افزود: همه شهرستانها و ادارات کل تابعه وزارت جهاد کشاورزی در استان بالاخص ادارات مورد اشاره در دستوالعمل باید آمادگی لازم را در جهت اجرای سیاستهای اطلاع رسانی منطبق بر دستورالعمل اجرائی ستاد خواهند داشت.
ابوذر حسین پور اظهار داشت:شعار ستاد خبری در سطح ملی،استانی،شهرستانی ((آرامش خاطر نوروزی:ارمغان تامین امنیت غذائی،شفافیت و پاسخگوئی است که چاچوب و اساس اطلاع رسانی در سال ۹۸ مزین به این شعار خواهد بود.
رئیس روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان با اشاره به مکاتبات انجام شده با مجموعه جهاد کشاورزی استان گفت: در راستای اجرای هر چه بهتر و پوشش صحیح و سریع اخبار استان از مدیران شهرستانها و استان خواسته شده نهایت همکاری را در جهت برگزاری نشست های خبری در ایام نوروز، گزارشات خبری،و… داشته باشند.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان در این جلسه برنامه های قابل پیش بینی و هم اندیشی در برنامه های شوری روابط عمومی در سال۹۸ سازمان مورد بحث و بررسی قرار گرفت..

طراحی سایت توسط فراکارانت