English | چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

انقلاب اسلامی با ایستادن در برابر ابرقدرت ها به یک قدرت جهانی تبدیل شده است

انقلاب اسلامی با ایستادن در برابر ابرقدرت ها به یک قدرت جهانی تبدیل شده است
۱۳۹۷/۰۷/۰۳

این انقلاب چهل سال است در برابر ابرقدرت های بزرگ جهان ایستاده است و توانسته به یک قدرت جهانی تبدیل شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌ رسانی وزارت جهاد کشاورزی،نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی و رئیس ستاد هماهنگی و اجرایی نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در نشست هماهنگی برگزاری مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که با حضور اعضای ستاد مذکور برگزار شد، اظهار داشت: برای موج آفرینی و برانگیختن احساسات انقلابی و پاک مردم در رابطه با ارزش های انقلاب باید برنامه‌هایی را پیش بینی کنیم که هرچه بیشتر بتواند توجه مردم را به اصل انقلاب جلب نماید.

وی افزود: درکنار اقداماتی از جمله مصاحبه، پخش کلیپ که بیانگر سیر تاریخی انقلاب تا رسیدن به دستاوردهای انقلاب باشد؛ خواندن شعر انقلابی توسط شاعرین، رونمایی از کتاب هایی در خصوص ارزش های انقلاب و تقدیر از مولفین آن و همچنین تقدیر از ابتکارات و نوآوری‌ها و کارهای عظیم از جمله فناوری‌های هسته‌ای، حوزه سلول های بنیادین و افتخار آفرینی ورزشکاران کشور در کنار تجلیل از خانواده شهدای انقلاب از کارهای سمبلیک دیگری است که می‌توان برنامه‌ریزی نمود.

وی همچنین تاکید کرد: توجه به فرهیختگان و نیروهای علمی بسیار حائز اهمیت است و می‌بایست با تشکیل سمینارهایی در استان ها با مسئولیت دانشگاه‌ها و برخی شرکت‌های دانش بینان با حفظ جنبه مردمی آن و با کمک روحانیت و بسیج، نگاه انقلاب را به سوی آنان معطوف نمود.

رئیس ستاد هماهنگی و اجرایی نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه انقلاب از مظلوم‌ترین مظلومان دوران ما است، گفت: خدمات زیادی به انقلاب و نظام شده است و این انقلاب چهل سال است در برابر ابرقدرت های بزرگ جهان ایستاده است و توانسته به یک قدرت جهانی تبدیل شود.

وی در پایان تشکیل نهادهای مردمی در استان ها توسط استاندار و فرمانداری‌ها و برگزاری نشست سراسری ملی را از اقدامات اساسی عنوان نمود.

طراحی سایت توسط فراکارانت