English | پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اولین کارگاه آموزشی « سبک زندگی سالم و پیشگیری از بیماری‌های غیر واگیر» در جهاد کشاورزی سمنان برگزار شد

اولین کارگاه آموزشی « سبک زندگی سالم و پیشگیری از بیماری‌های غیر واگیر» در جهاد کشاورزی سمنان برگزار شد

مشاور رئیس سازمان در امور زنان روستائی از برگزاری اولین کارگاه آموزشی « سبک زندگی سالم و پیشگیری از بیماری‌های غیر واگیر» در این سازمان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، نادیا رومینا در حاشیه این کارگاه آموزشی که در محل سالن جلسات شهید شاهی سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد اظهار داشت: کارگاه آموزشی «سبک زندگی سالم و پیشگیری از بیماری‌های غیر واگیر» ویژه بانوان این سازمان برگزار شد.

مشاور رئیس سازمان با اشاره به برخی اهداف اجرای این کارگاه آموزشی گفت: آشنایی فراگیران با تغذیه سالم و تغییر سبک زندگی مهمترین هدف برگزاری این کارگاه آموزشی بوده و در این کارگاه فراگیران با این مفاهیم آشنا شدند.

رومینا با بیان اینکه کارگاه آموزشی «سبک زندگی سالم و پیشگیری از بیماری‌های غیر واگیر» دارای سرفصل‌های متعددی بود به برخی از این سرفصل‌های این کارگاه آموزشی اشاره کرد و گفت: عوامل مؤثر در بیماری‌های غیر واگیر و نحوه مداخله و مدیریت آنها از مهم‌ترین سرفصل‌های این کارگاه آموزشی بود.

وی اضافه کرد: اصول صحیح تغذیه و آشنایی با گروه های غذایی و نقش تحرک بدنی و ورزش در سلامتی و پیشگیری از بیماری‌های غیر واگیر از دیگر سرفصل‌های این کارگاه آموزشی بود.

مشاور رئیس سازمان در امور زنان روستائی خاطرنشان کرد: بر اساس هماهنگی انجام شده با مرکز آموزش جهاد کشاورزی استان سمنان برای شرکت کنندگان در این دوره گواهی آموزشی صادر می‌شود.

به گفته رومینا مدرس این کارگاه آموزشی خانم « ذوالفقاری» از شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهدیشهر بودند.

طراحی سایت توسط فراکارانت