English | جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

ایجاد نمایشگاه‌های عرضه محصولات کشاورزی ضروری است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آرادان گفت: ایجاد نمایشگاه‌های عرضه محصولات کشاورزی زنان روستایی باهدف کسب بازار خرید امری ضروری است.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، امیرحسین شاه‌حسینی با اشاره به برگزاری نمایشگاه اقوام و عشایر در شهرستان گرمسار و حضور زنان روستایی برای فروش محصولات و تولیدات کشاورزی خود در این نمایشگاه اظهار داشت: بسیاری از توانمندی‌ها و پتانسیل‌های که در صندوق‌های اعتبارات خرد زنان روستایی وجود دارد از طریق این نمایشگاه‌ها می‌تواند دیده شود.
وی خاطرنشان کرد: روستاییان به نحوی تولیدکننده و منبع تولید محصولات اصلی کشور هستند اما در اکثر مواقع فرصت ارائه و عرضه محصولات خود را ندارند و ازاین‌رو برگزاری نمایشگاه‌هایی ازاین‌دست می‌تواند پتانسیل‌ها و توانمندی‌های روستاییان را به نمایش در آورد.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آرادان با بیان اینکه بسیاری از روستاییان در زمینه فروش محصولات خود مشکل دارند تصریح کرد: اما با برگزاری نمایشگاه‌های عرضه محصولات و یا نمایشگاه‌های مانند اقوام و عشایر می‌تواند ارتباط مؤثری بین فروشنده و خریدار فراهم شود.
شاه‌حسینی از شرکت اعضای صندوق‌های اعتبارات خرد زنان روستایی شهرستان آرادان در نمایشگاه اقوام و عشایر شهرستان گرمسار خبر داد و گفت: در راستای حمایت از زنان روستایی و عشایری عرضه محصولات تولیدی و تقویت بازار رسانی تولیدات کشاورزی زنان روستایی ۲ غرفه در نمایشگاه اقوام و عشایر شهرستان گرمسار با همکاری کارشناس زنان روستایی و واحد ترویج این مدیریت برپا شد.
وی گفت: بانوان صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی حسین‌آباد کردها و رامه پایین به مدت دو روز در این غرفه‌ها فعالیت کرده و محصولات خود را که شامل گیاهان دارویی، عرقیات گیاهی و تولیدات زراعی، باغی، عسل، انواع ترشی و صنایع‌دستی را عرضه کردند.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آرادان با اشاره به استقبال بسیار خوب بازدیدکنندگان از محصولات تولیدی بانوان صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی گفت: توانمندی‌ها و پتانسیل‌های بسیاری در صندوق‌های اعتبارات خرد زنان روستایی وجود دارد که از طریق این نمایشگاه‌ها دیده می‌شود.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در طول برگزاری نمایشگاه مسئولان استانی و شهرستانی، رئیس جهاد کشاورزی شهرستان برای تشویق زنان شرکت‌کننده در نمایشگاه از غرفه‌ها بازدید کردند.

طراحی سایت توسط فراکارانت