English | جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

ایجاد ۱۰ هزار هکتار شهرک گلخانه ای و شیلاتی طی سه سال آینده

جلسه مجمع عمومی شرکت شهرک های کشاورزی با حضور نمایندگان وزارتخانه های نیرو، اقتصاد و دارایی،وزارت جهاد کشاورزی،سازمان برنامه و بودجه کشور،وزارت صنعت،معدن و تجارت و اعضای هیئت مدیره وقائم مقام معاونت برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی و مشاور معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی و رئیس امور مجامع شرکت ها و سازمان حسابرسی کشور برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های کشاورزی، در این جلسه ابتدا رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت شهرک های کشاورزی گزارشی از آخرین وضعیت و اقدامات و مسائل و مشکلات موجود را مطرح کرد و از همه دستگاه ها و اعضای مجمع خواست تا به این شرکت در جهت ایفای وظایف و شتاب بخشی به ایجاد و توسعه شهرک های کشاورزی اعم از گلخانه،شیلات و دامپروری درسطح کشور کمک کنند.

علی اشرف منصوری با اشاره به اثربخشی فعالیت های شرکت در افزایش تولید محصولات کشاورزی،افزایش راندمان مصرف آب و اشتغالزایی،منابع در اختیار را برای تکمیل و ایجاد زیرساخت ها بسیار ضعیف دانست و کمک به تجهیز وخلق منابع جدید را درسرعت بخشی به امورات دردست اقدام موثر اعلام کرد.

وی کمک به تأمین خدمات مورد نیاز شهرک های در حال اجرا و همچنین پیگیری طرح تهیه شده برای اخذ کمک از منابع صندوق توسعه ملی برای اجرای ۱۰۰۰۰ هکتار شهرک گلخانه ای و شیلاتی طی سه سال را از جمله برنامه های این شرکت عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای کشاورزی،تکمیل ساختار شرکت،امورات آموزشی،توجه به بازار و زنجیره تولید، مستندسازی اموال و ارتباط موثر با استان ها و نظارت بر فعالیت آنها به صورت مستمر،کاهش بوروکراسی،ایجاد شهرک های خصوصی با منابع بخش خصوصی،انجام مطالعات و استعدادیابی و واگذاری شهرکهای موجود را از دیگر اقدامات شرکت در طی سال های اخیر بیان کرد.

در این جلسه آقای مهندس قاسمی زانیانی و نمایندگان وزارتخانه های نیرو،صنعت،معدن و تجارت،اقتصاد و دارایی و سازمان برنامه و بودجه نقطه نظرات خود را در رابطه با فعالیت های شرکت مطرح و سپس توسط سازمان حسابرسی گزارش وضعیت مالی و اعتبارات طرح های تملک دارایی های سرمایه ای مطرح و تصمیمات لازم برای رفع برخی از مغایرت ها اتخاذ شد.

 

طراحی سایت توسط فراکارانت