English | پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

بازنشستگان سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان تجلیل شدند

 

 

بازنشستگان سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در نشستی با حضور رئیس این سازمان تجلیل شدند.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، سید حسن میرعماد در جلسه تکریم و تجلیل از بازنشستگان این سازمان با اشاره به جایگاه ارزشمند بازنشستگان اظهار داشت: بازنشستگان سرمایه‌ها ارزشمند سازمان جهاد کشاورزی محسوب می‌شوند.
وی با بیان اینکه باید شاغلان سازمان جهاد کشاورزی باید از تجربه‌های ارزشمند بازنشستگان بهره بگیرند افزود: جایگاه امروز کشاورزی در استان سمنان به خاطر زحمات ارزشمند این افراد است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه تمامی افراد بازنشسته سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان برای تولید بخش کشاورزی تلاش کردند افزود: به خاطر تلاش این سرمایه‌های ارزشمند بود که امروز با وجود منابع اندک استان سمنان اعم از آب‌وخاک تولیدات مطلوبی در بخش کشاورزی وجود دارد.
میرعماد با بیان اینکه در شرایط جنگ اقتصادی امروز وظیفه و رسالت بخش کشاورزی بسیار سنگین است تصریح کرد: تأمین امنیت غذایی کشور مهم‌ترین رسالت بخش کشاورزی است.
وی با بیان اینکه امروز مردم از مدیران بخش کشاورزی و بهره‌برداران انتظار غذای کافی، سالم و به‌موقع را دارند افزود: این مهم با تلاش و کوشش بخش کشاورزی محقق شده و غذای و میوه و محصولات کشاورزی همیشه و در همه فصل‌ها وجود دارد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به محدودیت منابع آب‌وخاک در استان سمنان گفت: این استان همواره با خشک‌سالی‌های متعدد روبه‌رو بوده و این امر سبب شده تا خاک این استان نیز شور باشد و کار در بخش کشاورزی را با دشواری مواجه کرده است.
میرعماد تصریح کرد: علیرغم همه این مشکلات اما تلاش در بخش کشاورزی ادامه داشته و با تلاش مدیران و کارشناسان این بخش امروز بیش از ۷۰ درصد غذای موردنیاز کشور توسط تولیدکنندگان بخش کشاورزی انجام می‌شود.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در پایان با اهدا لوح تقدیر از بازنشستگان این سازمان تجلیل شد.

طراحی سایت توسط فراکارانت