English | جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

با حضور استاندار سمنان ۲ پروژه‌ گازرسانی به مجتمع‌های گلخانه‌ای درجزین و سمنان افتتاح شد

با حضور استاندار سمنان۲ پروژه‌ گازرسانی به مجتمع‌های گلخانه‌ای درجزین و سمنان افتتاح شد
۲ پروژه‌ گازرسانی به مجتمع‌های گلخانه‌ای درجزین و سمنان به مناسبت هفته دولت با حضور استاندار سمنان افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، این پروژه‌ها شامل گازرسانی به مجتمع گلخانه‌ای و دامداری اعتضادیه سمنان و مجتمع گلخانه‌ای درجزین بود.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در حاشیه افتتاح این پروژه‌های گازرسانی به میزان اعتبار هزینه شده برای این پروژه‌ها اشاره کرد و افزود: برای این دو پروژه گازرسانی درمجموع ۱۱ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
سید حسن میرعماد با اشاره به اینکه برای تکمیل فرآیند گازرسانی به مجتمع گلخانه‌ای اجرای شبکه داخلی یکی از ملزومات این مهم است گفت: برای گازرسانی به مجتمع گلخانه‌ای درجزین بیش از ۶ هزار و ۴۰۹ متر شبکه داخلی گازرسانی اجرایی شده است.
وی از نصب ۳۰ علمک در مجتمع گلخانه‌ای درجزین خبر داد و گفت: برای تکمیل این طرح بیش از ۱۰۰۰ متر عملیات خط تغذیه اجراشده است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان خاطرنشان کرد: برای گازرسانی به مجتمع گلخانه‌ای و دامداری اعتضادیه سمنان نیز حدود ۴ هزار و ۷۸۰ متر حفاری و به همین میزان نیز لوله‌گذاری انجام‌شده است.
میرعماد از نصب ایستگاه تقلیل فشار با ظرفیت ۲ هزار و ۵۰۰ مترمکعب در دو مجتمع گلخانه‌ای سمنان و درجزین خبر داد و گفت: برای اجرای پروژه گازرسانی به مجتمع گلخانه‌ای و دامداری اعتضادیه سمنان تاکنون ۲ تا علمک نصب‌شده و تعداد ۴۰ علمک باقی‌مانده که در روز‌های آینده نصب می‌شود.
وی با اشاره به اینکه گلخانه‌های این مجتمع گلخانه‌ای ۵ هزار مترمربع مساحت دارند از گازرسانی به ۳۲ واحد گلخانه‌ای این مجتمع خبر داد و گفت: البته هم‌اکنون ۳۰ واحد این مجتمع گلخانه‌ای فعال است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه در اجرای این پروژه به ۱۴ واحد دامداری نیز گازرسانی شده است خاطرنشان کرد:۱۰ واحد دامداری این مجتمع هم‌اکنون در حال فعالیت است.

 

طراحی سایت توسط فراکارانت