English | جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

با حضور در سامانه سامد؛ دستگاه های زیرمجموعه وزارت جهاد کشاورزی به درخواستهای مردم رسیدگی کردند

مدیران دستگاه های زیرمجموعه وزارت جهاد کشاورزی با حضور در سامانه سامد به درخواستهای مردم رسیدگی کردند.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان ، سید حسن میرعماد رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، محمد سعیدی مدیر کل دامپزشکی استان، محمدباقر منوچهری مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی استان سمنان با حضور در مرکز سامد پاسخگوی سؤالات مردم استان در حوزه‌های کاری مرتبط خود شدند.
مدیر کل امور عشایری استان ، رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان ، مدیر شرکت پشتیبانی امور دام، معاون اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان و مدیر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از دیگر مدیران حاضر در مرکز سامد بودند که به سؤالات و درخواستهای مردمی پاسخ دادند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در حاشیه این برنامه با اشاره به اینکه باید همه مسئولان خدمتگذار مردم باشند اظهار داشت: خدمت به مردم و پاسخگویی به مشکلات آنان مهمترین شأن مسئولان است.
سید حسن میرعماد با بیان اینکه خدمت به مردم یکی از اهداف مهم انقلاب اسلامی است تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران بر پایه مردم شکل گرفته است و از این رو ضرورت دارد مسئولان توجه به مردم و رفع مشکلات آنان را در اولویت برنامه‌های کاری خود قرار دهند.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، سامد( سامانه ارتباطی مردم و دولت) پل ارتباطی بین مردم و مسئولان است که سبب کاهش مراجعه حضوری مردم به ادارات و تسریع در رسیدگی به مشکلات مردم شده است.
ایجاد بستری مناسب برای تعامل آسان مردم و دولت، رسیدگی به شکایات، پیشنهادات و مشکلات مردم در تمام سطوح اجرایی، پاسخگویی سریع و رسیدگی مؤثر به تقاضای مردم و احقاق حقوق آنان، به حداقل رساندن فاصله زمان ثبت گزارش و حصول نتیجه برخی از اهداف اجرای پروژه سامد در کشور و استان ها است.

طراحی سایت توسط فراکارانت