English | سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

با حضور رئیس جمهور؛ فاز اول پروژه ۵۵۰ هزار هکتاری شرکت نام آوران نصر سمنان در خوزستان به بهره برداری رسید

 

فاز اول پروژه ۵۵۰ هزار هکتاری شرکت نام آوران نصر سمنان با حضور رئیس جمهور در خوزستان به بهره برداری رسید.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان ، حسن پیوندی فرد گفت : فاز نخست پروژه تجهیز، نوسازی، زهکشی و آبرسانی اراضی کشاورزی استان خوزستان که با حضور رئیس جمهور و در سفر ایشان به استان خوزستان صورت گرفت به بهره برداری رسید.
مدیر عامل شرکت نام آوران نصر استان سمنان گفت: این طرح در قالب پروژه ابوفاضل توسط شرکت نام آوران نصر سمنان به عنوان پیمانکار این طرح اجرا و تحویل شده است.
وی در ادامه افزود: همچنین در پی بارشهای سیل آسا در استانهای غرب و جنوب غرب کشور این شرکت جهت امداد به مردم آسیب دیده از خسارت سیل با اعزام ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین به استان خوزستان، نسبت به انجام عملیات میدانی لازم در زمان وقوع سیل و پس از آن در خصوص تقویت و استحکام سیل بندها، بازگشایی مسیر عبور سیل، تخلیه سیلاب و… در کنار دیگر هموطنان عزیز، انجام وظیفه نموده است .
حسن پیوندی فرد با اشاره به فعالیتهای شرکت نام آوران نصر استان اظهار داشت: این شرکت که با نام سابق جهاد نصر و شرکت عمران گستر نصر سمنان فعالیتهای خود را آغاز نموده است در اجرای پروژه های متعدد از قبیل احداث انواع راههای اصلی بزگراه و ابنیه فنی،احداث کانال اصلی و خط لوله انتقال آب و شبکه آبیاری زهکشی،احداث سدهای مخزنی، جنگلکاری، مسیرسازی خطوط گاز و… نقش داشته است.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان شرکت نام آوران نصر سمنان یکی از شرکت‌های جهادی استان سمنان است که با بیش از ۲۰سال سابقه فعالیت بعنوان یکی از شرکت های موفق و مورد اعتماد کارفرمایان به شمار می آید.

طراحی سایت توسط فراکارانت