English | سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

برداشت جو در گرمسار به پایان رسید/ پیش بینی برداشت بیش از ۱۴ هزار تن جو از مزارع گرمسار

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان  گرمسار:برداشت جو در گرمسار به پایان رسید/ پیش بینی برداشت بیش از ۱۴ هزار تن جو از مزارع گرمسار

مدیر جهاد کشاورزی از پایان برداشت جو در مزارع این شهرستان خبر داد و گفت: برآورد میزان کل محصول برداشت شده ۱۴ هزار و ۸۰۰ تن است.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان ، افشین مشیری به کل سطح زیر کشت محصول جو در این شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: محصول جو در ۳ هزار و ۷۰۰ هکتار از مزارع این شهرستان کشت شده است.
وی برآورد برداشت جو در هر هکتار را حدود ۴ تن عنوان کرد و افزود: پیش بینی می شود از سطح مزارع زیر کشت این محصول ۱۴ هزار و ۸۰۰ تن محصول برداشت شود.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گرمسار از آغاز برداشت گندم از مزارع این شهرستان نیز خبر داد و خاطرنشان کرد: کل سطح زیر کشت محصول گندم در گرمسار ۴ هزار هکتار است.
مشیری با بیان اینکه برداشت گندم از مزارع این شهرستان تا پایان خردادماه ادامه دارد تصریح کرد: در نخستین مرحله حدود ۲۸۰ هکتار از مزارع گندم برداشت شد.
وی از پایان برداشت محصول کلزا از مزارع این شهرستان خبرداد و افزود: سطح زیر کشت این محصول در این شهرستان ۲۴ هکتار است که پیش بینی می شود میزان برداشت یک تن در هکتار باشد.

dav

طراحی سایت توسط فراکارانت