English | پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

برپائی برنامه های مختلف در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان بمناسبت هفته بسیج و گرامیداشت سالروز تشکیل این نهاد بزرگ انقلاب بفرموده حضرت امام(ره) برنامه های متنوعی در سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار گردید.
فرمانده پایگاه خیبر و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: به همت مسئولین جهاد کشاورزی استان و جمعی از کارشناسان بسیجی سازمان در اولین روز از هفته بسیج پیاده روی بسیجیان پایگاه خیبر و پایگاههای ادارات وابسته در پارک کوهستان(جاده سلامت)برگزار گردید.
حجت الاسلام والمسلمین عبدالله قربانیان در ادامه افزود: بمنظور نشان دادن اتحاد و انسجام و تجلی بصیرت افزائی بسیجیان سازمان و ادارات تابعه نشست حلقه های صالحین پایگاههای بسیج خیبر در امامزاده یحیی سمنان برگزار گردید.
وی با اشاره به تشکیل میز خدمت در سومین روز از هفته بسیج اظهار داشت:تشکیل میز خدمت در هفته بسیج یکی از برنامه های این هفته بود که با هدف ارتباط نزدیک مردم و مسئولین با محوریت و مسئولیت بسیجیان برگزار گردید.
حجت الاسلام والمسلمین قربانیان گفت:دیدار با خانواده معظم شهدا و دیدار با خانواده شهید غلامرضا داوودی در چهارمین روز از هفته بسیج بمنظور تجدید میثاق دوباره بسیجیان با یادگاران هشت سال دفاع مقدس بود که به اتفاق مسئولین استان صورت گرفت.
فرمانده پایگاه خیبر و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان به آخرین برنامه هفته بسیج اشاره کرد و افزود: در آخرین روز از هفته بسیج و در چهلمین سالروز تشکیل بسیج ، نشست بصیرتی نقش فضای مجازی برسبک زندگی ویژه خواهران بسیجی پایگاه خیبر سازمان و ادارات تابعه استان برگزار شد.

 

طراحی سایت توسط فراکارانت