English | جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

برگزاری سومین نشست مجمع پیشکسوتان ایثار و جهاد استان

برگزاری سومین نشست مجمع پیشکسوتان ایثار و جهاد استان

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان در این نشست که با حضور مدیر کل دفتر ایثارگران وزارت جهاد کشاوری ، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ، حاج آقای عبدوس امام جمعه موقت سمنان و جمعی از فعالان و پیشکسوتان عرصه و جهاد ایثار در سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد . شرکت کنندگان ضمن دیدار یکدیگر به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند.

 در این دیدار صمیمی مهندس میرعماد به اهمیت جهاد سازندگی در دفاع مقدس و آمار شهیدان جهاد سازندگی استان توضیحاتی را ارائه نمودند. وی ضمن اشاره به اینکه جهاد کشاورزی امروز ادامه دهنده راه و مسیر جهاد سازندگی در زمان دفاع مقدس می باشد افزودند :فعالیت های بسیار خوبی در حوزه کشاورزی استان در طی این چند سال صورت گرفته که میتوان به احداث و ایجاد سامانه های نوین آبیاری در راستای مدیریت افزایش راندمان آبیاری مزارع ، ارائه تسهیلات اشتغال پایدار در مناطق روستائی و فرصت مناسب جهت دریافت این تسهیلات ، ارائه تسهیلات فراگیر ، ارائه تسهیلات کم بهره از محل بانک پارسیان ، سینا و صندوق کارآفرینی امیدکه مجموعاٌ در جهت توسعه فعالیت های کشاورزی استان این برنامه ریزی و سیاستگذاری صورت گرفته است.

در ادامه دکتر ترشیزی مدیر کل دفتر ایثارگران وزارت زنده نگه داشتن شعائر الله و یاد و ایثارگری های جهاد را یکی از مهمترین اهداف جهاد دانست و افزود : ما باید به تفکر امام برگردیم فرهنگ و محتوا و نهایتا مدیریت جهادی باید زنده شود.

وی افزود : جهاد با تعبیر سازندگی نیاز همه اقشار جامعه است و حذف فرهنگ جهادی و تفکر جهادی مشکلات زیادی برای جامعه ایجاد می کند .

ترشیزی با اشاره به اینکه حضور جوانان در این جلسات می تواند زمینه ساز بسیاری از این تفکرات جهاد باشد خاطر نشان کرد : برای زمینه سازی ظهور باید به سمت تفکرات جهادی حرکت کنیم تفکری که برخواسته از یک ذهن جوان و نواندیش است.

طراحی سایت توسط فراکارانت