English | جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

تجلیل ازبازنشستگان سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در روز خانواده و تکریم

بازنشستگان سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان هم‌زمان با بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان تجلیل شدند.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، رئیس کانون بازنشستگان سازمان جهاد استان سمنان اسدالله تشکری در آئین تجلیل از بازنشستگان این سازمان به برخی از مشکلات این قشر اشاره کرد و اظهار داشت: بازنشستگان ازنظر مالی و معیشتی دارای وضعیت مناسبی نیستند و ضرورت دارد به این نیروها که روزی سرمایه‌های ارزشمند دستگاه‌های اجرایی بودند توجه بیشتری شود.
وی تکریم بازنشستگان را یک امری ضروری دانست و افزود: بازنشستگان باید دوران بازنشستگی راحت و آسوده‌ای داشته باشند و در این دوران دیگر نباید دغدغه مشکلات معیشتی داشته باشند و این مهم خواسته‌ای است که این قشر از مسئولان دارند.
رئیس کانون بازنشستگان سازمان جهاد استان سمنان با بیان اینکه گردهمایی روز خانواده و تکریم بازنشستگان باهدف تجلیل از این قشر تأثیرگذار برگزارشده است تصریح کرد: برگزاری این آئین زمینه‌ساز انگیزه بیشتر نیروهای شاغل برای خدمت به جامعه را فراهم می‌کند.
تشکری به برخی از برنامه‌های انجام‌شده برای بازنشستگان نیز اشاره کرد و گفت: برگزاری اردو، جشنواره‌های ورزشی، دوره‌های آموزشی و سرکشی از بازنشستگان برخی از اقداماتی است که اجراشده است.
نگاه مثبت زمینه زندگی آرام و اثربخشی را برای بازنشستگان فراهم می‌کند
یک استاد روانشناس با بیان اینکه زندگی آرام و آسایش در دوران بازنشستگی به تفکر افراد بستگی دارد گفت: نگاه مثبت زمینه زندگی آرام و اثربخشی را برای بازنشستگان فراهم می‌کند.
متین در کارگاه آموزشی روانشناسی که در حاشیه آئین تجلیل از بازنشستگان سازمان جهاد کشاورزی برگزار شد اظهار داشت: زمانی که صحبت از بازنشستگی می‌شود دو نوع تفکر به ذهن انسان خطور می‌کند؛ یک بعد دوران آرامش و آسایش بوده و دیگر بعد نیز دوران گرفتاری، سختی و بیماری است.
وی با بیان اینکه سختی و راحتی زندگی در گرو نگاه ما است خاطرنشان کرد: امروز در علم نوین و فیزیک کوانتومی بر این باور هستند که آنچه می‌اندیشیم می‌شود.
این استاد روانشناسی با بیان اینکه ازنظر فیزیک کوانتومی رفتار، عمل و اندیشه ما در کل هستی تأثیر می‌گذارد اضافه کرد: آن چیزی که در دوران بازنشستگی می‌تواند زندگی آرام و اثربخشی را به دنبال داشته باشد داشتن نگاه مثبت به زندگی است.
متین با بیان اینکه بازنشستگی پایان عمر نیست بلکه تولدی دیگر است افزود: بازنشستگان باید تلاش کنند با برنامه‌ریزی و نظم در امور خود از این دوران بهترین بهره را ببرند.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان بیش از یک هزار و ۸۰ نفر از سازمان جهاد کشاورزی و دستگاه‌های وابسته بازنشسته بوده اند که از این تعداد ۳۱۵ نفر عضو کانون بازنشستگان وزارت جهاد کشاورزی‌اند.
سال گذشته درمجموع ۳۵ نفر در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان به‌افتخار بازنشستگی نائل شدند که در این گردهمایی از۱۳ کارمند بازنشسته شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه تجلیل بعمل آمد.

 

 

طراحی سایت توسط فراکارانت