English | پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

تعیین تکلیف ۳۲ پرونده واگذاری اراضی ملی در استان سمنان

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از تشکیل جلسه کمیسیون هيئت نظارت (ماده ۳۳) قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگلها و مراتع بمنظور نظارت بر اجرای طرحهای واگذاری اراضی برای طرحهای کشاورزی و غیر کشاورزی خبر داد و گفت: تکلیف ۳۲ پرونده بهره برداری از اراضی ملی در استان در سمنان مشخص شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، جعفر مرادی حقیقی اظهار داشت: در این کمیسیون این تعداد پرونده به دبیرخانه کمیسیون هیئت نظارت ارجاع و مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.
وی خاطرنشان کرد: از مجموع این ۳۲ پرونده تعداد ۹ پرونده آن مستاجرین دارای تخلف یا تعلل در اجرای تعهد و مفاد قرارداد اجاره بودند که برای ۴ فقره از این پرونده ها رأی به فسخ قرارداد اجاره و استرداد عرصه صادر شد.
مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه برای برخی پرونده ها نیز مهلت لازم برای اجرای تعهدات صادر شد افزود: برای تعداد ۱۳ فقره پرونده دیگر نیز بین ۶ ماه تا یکسال برای اجرای تعهدات مهلت اجرای طرح صادر شد.
مرادی حقیقی افزود: برای ۱۲ فقره پرونده مستأجرینی که در حال اجرای طرح هستند نیز با توجه به میزان پیشرفت فیزیکی انجام شده بر روی عرصه با تمدید یا صدور پروانه تأسیس یا بهره‌برداری موافقت شد.
وی اضافه کرد: برای یک فقره پرونده از تعداد ۳۲ پرونده نیز با توجه به بهره‌برداری رسیدن طرح با صدور سند اعیانی احداث شده در عرصه اجاره شده موافقت شد.

طراحی سایت توسط فراکارانت