English | پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

ثبت نام در سامانه سیتا(سامانه یکپارچه تسهیلات اعتباری) آغاز شد


معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان از آغاز ثبت نام بهره برداران بخش کشاورزی در سامانه سیتا داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان خدابخش عرب اظهار داشت: این سامانه برای متقاضیان ایجاد فرصت های شغلی در بخش کشاورزی طراحی شده است.
وی خاطر نشان کرد: متقاضیانی که به دنبال ایجاد فرصت های شغلی در بخش کشاورزی هستند ابتدا باید در سامانه سیتا ثبت نام کرده تا در خواست آنها قابل رصد باشد.
معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: تاکنون ۲۵۰ نفر در این سامانه ثبت نام کرده اند.
عرب گفت: بعد از ثبت نام ارزیابی افراد در سامانه سیتا آغاز شده و افراد واجد شرایط برای استفاده از تسهیلات مورد تایید یا رد قرار می‌گیرد.
وی خاطرنشان کرد: بر اساس بند الف تبصره ۱۸ ، بهره برداران بخش کشاورزی می توانند برای ایجاد ۱۰ رسته شغلی شامل گلخانه ،شیلات آبزیان،گیاهان داروئی،صنایع تبدیلی و غذائی،دامپروری،دامپزشکی و گیاهپزشکی،فنی و مشاوره ای،کسب و کارهای خرد،مکانیزاسیون و مدرن سازی کشاورزی و کسب و کارهای بازرگانی در سامانه سیتا ثبت نام کرده و تسهیلات دریافت کنند.
معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه عمده این تسهیلات برای فعالیت در بخش گلخانه ای اعطا می شود افزود: در مجموع ۴۸۰ میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد فرصت های شغلی بخش کشاورزی به استان سمنان اختصاص یافته که ۳۷۵ میلیارد تومان آن باید در بخش گلخانه استفاده شود.

طراحی سایت توسط فراکارانت