English | پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

جشن تکلیف فرزندان کارکنان جهاد کشاورزی استان سمنان برگزار شد.

جشن تکلیف فرزندان کارکنان جهاد کشاورزی استان سمنان با حضور مسئولان این سازمان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، این جشن تکلیف یا عبادت و بندگی برای ۴۰ نفر از فرزندان کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان برگزار شد.
در این جشن تکلیف و عبادت برخی وظایف و تکالیف دینی و اعتقادی برای دانش آموزان تشریح شد.
سرپرست حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در حاشیه برگزاری این جشن که در محل سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد با بیان اینکه فرزندان ما در سن تکلیف وارد مسیر جدیدی از زندگی خود می‌شوند اظهار داشت: در این دوران تبعیت از آموزه‌های دینی و انجام تکالیف دینی می‌تواند نوجوانان را از ناهنجاری‌ها دور کند و کمک کند تا در راه درست و صحیح گام بردارند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالله قربانیان با بیان اینکه ضرورت دارد تا خانواده‌ها تکالیف دینی را به فرزندان خود آموزش داده و آنان را با وظایف دینی خود آشنا کنند اضافه کرد: توجه به آموزه‌های دینی و به‌ویژه نماز نقش بسیار مهمی در تربیت فرزندان دارد.
وی با اذعان به اینکه باید اعتقادات دینی و عمل به احکام اسلامی از دوران کودکی و نوجوانی در افراد نهادینه شود تصریح کرد: خانواده در اجرای این مهم نقش بسیار مهمی دارند و پدر و مادر باید وظایف دینی و اسلامی را برای فرزند خود تشریح کنند.
سرپرست نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان هدف از برگزاری جشن تکلیف را ترویج فرهنگ دینی و قرآنی در بین دانش آموزان عنوان کرد و افزود: دشمنان امروز از طریق تهاجم فرهنگی قصد نفوذ و رخنه در کشورمان را دارند و با هدف قرار دادن نوجوانان و جوانان می‌خواهند سبک زندگی را در آنان تغییر دهند و لذا معرفی تکالیف دینی و ترویج تعالیم دینی در بین نوجوانان و جوانان می‌تواند این آینده‌سازان کشور را در برابر توطئه‌های دشمنان مصون کند.

طراحی سایت توسط فراکارانت