English | پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

دبیر ستاد تنظیم بازار استان سمنان: قیمت شیر در استان سمنان تثبیت می‌شود

دبیر ستاد تنظیم بازار استان سمنان:

قیمت شیر در استان سمنان تثبیت می‌شود

دبیر ستاد تنظیم بازار استان سمنان با اشاره به افزایش قیمت شیر در استان گف: تلاش می‌کنیم تا قیمت شیر در استان سمنان تثبت شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان،سید حسن میرعماد در جلسه تنظیم بازار استان که با حضور معاون استاندار برگزار شد اظهار داشت: در چند روز آینده جلسه‌ای با حضور دستگاه‌های مرتبط برای تثبیت قیمت این محصول تشکیل  و تصمیمات لازم برای تأمین شیر مورد نیاز واحدهای لبنی و همچنین تثبیت قیمت این محصول اخذ می‌شود.

وی با اشاره به میزان ذخایر کالاهای اساسی استان گفت: مردم در زمینه تأمین کالاهای اساسی خود هیچ نگرانی نداشته باشند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: در حال حاضر حدود ۵۶۸ تن گوشت مرغ منجمد، یکهزار و ۵۰۰ تن ذرت،۶۴ هزار و ۶۰۰ تن گندم، چهار هزار و ۵۰۰ تن برنج، ۲ هزار تن شکر و ۴۵۰ تن سویا در استان ذخیره‌سازی شده است.

میرعماد با بیان اینکه میزان ذخایر کالاهای اساسی در استان بسیار مطلوب است افزود: مردم در زمینه تأمین کالاهای اساسی خود هیچ نگرانی نداشته باشند.

وی درباره وضعیت نهاده‌های بخش کشاورزی این استان نیز گفت: در حال حاضر روند انتقال نهاده‌های بخش کشاورزی در کشور عادی است و در استان سمنان نیز هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

دبیر ستاد تنظیم بازار استان سمنان خاطرنشان کرد: مقرر شد تا سازمان حمل‌و نقل و پایانه‌های جلساتی را با تشکل‌های بخش کشاورزی برای رفع مشکل حمل و نقل نهاده‌ها برگزار کنند تا شرایط برای حمل و نقل تسهیل شده و تولیدکنندگان بخش کشاورزی مشکلی برای تأمین نهاده‌ها نداشته باشند.

میرعماد با اشاره به فروش برخی اجناس بالاتر از قیمت درج شده آن گفت: ستاد تنظیم بازار نظارت کافی را بر بازار داشته و با متخلفان به شدت برخورد می‌کند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر کانکس‌هایی برای دریافت شکایات مردمی از تخلفات صنفی در مرکز استان سمنان وجود دارد افزود: با همکاری شهرداری‌ها این کانکس ها در سطح سایر شهرستان‌ها نیز فعال می‌شود.

طراحی سایت توسط فراکارانت