English | پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

دبیر ستاد تنظیم بازار استان سمنان: هفته آینده نان با نرخ جدید در استان سمنان عرضه می‌شود

دبیر ستاد تنظیم بازار استان سمنان:

هفته آینده نان با نرخ جدید در استان سمنان عرضه می‌شود

دبیر ستاد تنظیم بازار استان سمنان گفت: هفته آینده نان با نرخ جدید در استان سمنان عرضه می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، سید حسن میرعماد در جلسه تنظیم بازار استان اظهارداشت: یکی از موضوعات مهمی که در جلسه مطرح شد افزایش قیمت نان بود که از سوی کمیسیون آرد و نان استان به ستاد تنظیم بازارعرضه شد.

وی گفت: بر این اساس و با تصمیم ستاد تنظیم بازار استان سمنان مقررشد تا از هفته آینده نان به نرخ جدید در سطح استان عرضه شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان و دبیر ستاد تنظیم بازار اضافه کرد: بر اساس این مصوبه قیمت نان بربری از روز شنبه از ۴۲۵ به ۵۰۰ تومان رسیده و وزن چانه نیز از ۴۸۰ به ۵۱۵ گرم افزایش می‌یابد.

میرعماد اضافه کرد: همچنین نان تافتون از قیمت ۳۰۰ تومان با وزن چانه ۳۲۵ گرم به قیمت ۳۵۰ تومان و وزن چانه ۳۴۵ گرم افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به میزان قیمت نان لواش نیز گفت: بر اساس این مصوبه قیمت نان لواش از ۱۶۵ تومان به ۲۰۰ تومان افزایش یافته و وزن چانه نیز از ۱۹۰ گرم به ۲۱۰ گرم افزایش می‌یابد.

دبیر ستاد تنظیم بازار استان سمنان با بیان اینکه این افزایش قیمت از روز شنبه در سطح استان اجرایی می‌شود افزود: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نیز نظارت کافی را خواهند داشت.

طراحی سایت توسط فراکارانت