English | پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

دبیر ستاد تنظیم بازار استان سمنان: گوشت قرمز و مرغ منجمد در استان سمنان توزیع می‌شود

دبیر ستاد تنظیم بازار استان سمنان از توزیع گوشت مرغ و قرمز منجمد در بازارهای این استان به منظور تنظیم قیمت آن خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، سید حسن میر عماد در کارگروه تنظیم بازار استان سمنان اظهار داشت: بر اساس مصوبه کارگروه تنظیم بازار استان سمنان قیمت مرغ منجمد در بازار های این استان به ازای هر کیلوگرم ۸۹۰۰ تومان تعیین شده است.
وی قیمت گوشت قرمز منجمد را در بازار های این استان ۲۹ هزار تومان به ازای هر کیلوگرم عنوان کرد و گفت: گوشت قرمز و مرغ منجمد در فروشگاه های منتخب سطح شهر های استان سمنان با اولویت فروشگاه های زنجیره ای توزیع می شود.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به در پیش بودن شب یلدا و لزوم نظارت بیشتر بر بازار شب یلدا افزود: اعضای کارگروه تنظیم بازار استان سمنان در جلسه اخیر خود روند تغییر قیمت ها در بخشهای مختلف به ویژه اقلام پروتئینی کالاهای پرمصرف شب یلدا و میوه این شب را بررسی کردند.
میرعماد با اشاره به دیگر مصوبات ستاد تنظیم بازار استان سمنان عنوان کرد با هماهنگی به عمل آمده با نیروی انتظامی استان سمنان خروج دام های بدون مجوز از مبادی این استان ممنوع بوده و از خروج آن جلوگیری می شود.
وی عنوان کرد با هماهنگی های به عمل آمده نهاده های دامی در اختیار دامداران استان سمنان از سوی شرکت پشتیبانی امور دام استان قرار می گیرد تا روند تولید گوشت قرمز در استان سمنان متوقف نشود.

طراحی سایت توسط فراکارانت