English | چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

در حكمي مدير جديد شهرستان آرادان معرفي شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، «امیر حسین شاه‌حسینی» به‌عنوان مدیر جدید جهاد کشاورزی شهرستان آرادان معرفی شد.
در آئین تودیع و معارفه مدیران جدید و پیشین جهاد کشاورزی شهرستان آرادان امام‌جمعه این شهرستان، فرماندار، معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، اعضای شورای اسلامی شهر و روستای شهرستان و تعدادی از مدیران شهرستانی حضور داشتند.
فرماندار آرادان در این آئین از مسئولان سازمان جهاد کشاورزی خواست تا به مشکلات کشاورزان و بهره‌برداران این بخش توجه ویژه شود.
مجتبی بور بور با اشاره به نقش و جایگاه مهم بخش کشاورزی در کشور و به‌ویژه در استان سمنان و شهرستان آرادان گفت: بخش کشاورزی در سال رونق تولید وظیفه سنگینی را به عهده دارد.
گفتنی است در این آئین از زحمات «مراد خادم» مدیر پیشین جهاد کشاورزی آرادان تقدیر و «امیر حسین شاه‌حسینی» به‌عنوان مدیر جدید جهاد کشاورزی آرادان معرفی شد.
در حکمی ازطرف رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آمده است که در اجرای تشکیلات تفصیلی سازمان جهاد کشاورزی استان، نظر به تعهد، سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی به‌موجب این حکم به‌عنوان مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آرادان منصوب می‌گردید. امید است با استعانت از خداوند متعال و به‌کارگیری از توان و امکانات موجود و استفاده از نیروهای متخصص و کارآمد ضمن برنامه‌ریزی دقیق و پیگیری مستمر امور در اجرای سیاست‌ها و اهداف سازمان و دولت محترم موفق و مؤید باشید.

طراحی سایت توسط فراکارانت