English | پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

دشمنان انقلاب اسلامی ایران زخم‌خورده دفاع مقدس هستند

دشمنان انقلاب اسلامی ایران زخم‌خورده دفاع مقدس هستند

فرمانده سپاه قائم آل‌محمد(عج) استان سمنان گفت: دشمنان انقلاب اسلامی ایران و در رأس آن آمریکا زخم‌خورده دفاع مقدس هستند و آنها دفاع مقدس را مبنای تمام شکست‌های خود می‌دانند.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، سردار حسن حسن‌زاده در جمع سنگرسازان بی‌سنگر و جانبازان و ایثارگران سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان اظهارداشت: دشمنی آمریکا با انقلاب اسلامی ایران تمام‌شدنی نیست و این دشمنی به‌خاطر تقابل جبهه حق و باطل است.

وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی ایران و در رأس آن آمریکا زخم‌خورده دفاع مقدس هستند و آنها دفاع مقدس را مبنای تمام شکست‌های خود می‌دانند.

فرمانده سپاه قائم آل‌محمد(عج) استان سمنان با یادآوری فرمایشات بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران مبنی بر صادر کردن انقلاب به دنیا گفت: آنچه در یمن اتفاق افتاده نشان دهنده این است که فرهنگ دفاع مقدس از مرزهای کشور عبور کرده است؛ وجود انصارالله یمن، حزب‌الله لبنان و غیره نشان دهنده این است که فرمایش امام خمینی(ره) محقق شده و امروز ملت‌های آزاده دنیا با تأسی از انقلاب اسلامی ایران در برابر ابرقدرت‌ها ایستاده‌اند.

سردار حسن‌زاده با اشاره به شکل‌گیری بسیج مردمی در کشورهای اسلامی منطقه خاطرنشان کرد: این بسیج مردمی برگرفته از قیام عاشورا و دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه عاشورای حسینی(ع) و قیام امام خمینی(ره) و همچنین دفاع مقدس نقاط مشترک و مشابهی دارند افزود: تمام آنچه به‌عنوان ارزش و مؤلفه برتر و پیروزی و اثرگذار در روز عاشورا مطرح بود همه این مؤلفه‌ها نیز در دوران دفاع مقدس سبب پیروزی شد و به این سبب است که هر روز شاهد شکوفائی روزافزون فرهنگ دفاع مقدس هستیم.

فرمانده سپاه قائم آل‌محمد(عج) استان سمنان با ابراز اینکه امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی ایران را در امتداد نهضت امام حسین(ع) دانسته خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران یک صحنه عاشورایی دارد و دفاع مقدس تبلور عاشورایی انقلاب اسلامی بود.

سردار حسن‌زاده با اظهار اینکه “امروز کشور ما در یک جنگ اقتصادی به‌سر می‌برد” تأکید کرد: امروز باید با حفظ وحدت و انسجام ملی به جنگ اقتصادی با دشمن برویم.

طراحی سایت توسط فراکارانت