English | چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

رئيس سازمان جهاد كشاورزي استان سمنان در پيامي هفته جهاد كشاورزي را تبريك گفت.

همزمان با هفته جهاد کشاورزی رئیس سازمان جهاد کشاورزی در پیامی سالروز تأسیس این نهاد مقدس را به عموم کشاورزان و تولیدکنندگان بخش کشاورزی ، به‌ویژه جهادگران تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، سید حسن میرعماد در بخشی از این پیام با اشاره به نقش بسیار مهم جهادگران در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: جهادگران این نهاد مقدس در روزهای نخست تشکیل این نهاد برای آبادانی و توسعه این مرزوبوم قدم برداشته و در ایام دفاع مقدس نیز همراه با سایر رزمندگان حضوری پررنگ داشتند.
وی در بخش دیگری از این پیام با بیان اینکه «سنگرسازان بی سنگر» بهترین عنوان برای این جهادگران بی مدعا در ایام دفاع مقدس بود خاطرنشان کرد: این جهادگران خدوم در ایام دفاع مقدس در ساخت استحکامات رزمی و پشتیبانی نقش بسیار مهمی داشتند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در این پیام آورده که امروز در شرایط کنونی که هرلحظه و هرروز دشمنان قسم‌خورده نظام و استکبار جهانی با توطئه‌های مختلف سعی در از هم گسستن اتحاد و یکدلی امت اسلامی را دارند جهادگران جهاد کشاورزی نیز در کنار مردم حضورداشته و برای تأمین امنیت غذایی تلاش می‌کنند.
وی در پایان تأکید کرده است که امروز اگر تلاش جهادگران جهاد کشاورزی کشور و به‌ویژه استان سمنان به‌عنوان سربازان تأمین امنیت غذایی در توسعه تولیدات بخش کشاورزی از ابتدای تولید تا پایان زنجیره توزیع نباشد؛ بدون شک نگرانی‌های زیادی گریبان جامعه را می‌گیرد. ازاین‌رو تلاش شبانه‌روزی آنان در مسیر خودکفایی محصولات استراتژیک بخش کشاورزی می‌تواند ضامن آرامش و آسایش هرچه بیشتر جامعه باشد.

طراحی سایت توسط فراکارانت