English | شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

رئیس اداره بحران و کاهش مخاطرات بخش کشاورزی: کارگاه آموزشی و تمرین ستادی مدیریت بحران استان سمنان برگزار شد

رئیس اداره بحران و کاهش مخاطرات بخش کشاورزی سازمان با اشاره به لزوم آمادگی کارکنان این سازمان و بهره‌برداران بخش کشاورزی و دامداری در مواجهه با بحران گفت: کارگاه آموزشی و تمرین ستادی مدیریت بحران استان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، محسن دولتی اظهار داشت: این کارگاه آموزشی در فضایی دور از محیط اداری و به‌صورت کارگاهی در منطقه ییلاقی پرور شهرستان مهدی‌شهر برگزار شد.
وی با اشاره به اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی و تخصصی افزود: این کارگاه با هدف هماهنگی بیشتر بین مدیران دستگاه‌های اجرایی در چرخه مدیریت بحران برگزار شد.
فراهم کردن تجربه حضور در فضای اردوگاهی و دور از شرایط اداری برای مدیران مرتبط با بحران فرضی ناشی از زلزله ، از دیگر اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی بودکه رئیس اداره بحران سازمان جهاد کشاورزی استان به آن اشاره کرد.
به گفته دولتی، تمرین نظم و انضباط تیمی و گروهی، تمرین مستندسازی و ارائه گزارش‌های فنی از دیگر اهداف برگزاری کارگاه آموزشی و تمرین ستادی مدیریت بحران بود.
وی با اشاره به برخی دیگر از اهداف برگزاری این کارگاه تخصصی مدیریت بحران بیان کرد: بازآموزی مطالب و سرفصل‌های علمی مرتبط با چرخه مدیریت بحران و همچنین افزایش وفاق و همدلی و آشنایی با روحیات فردی یکدیگر در بین مدیران برای تسهیل در مدیریت بحران دیگر اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی بود.
رئیس اداره بحران و کاهش مخاطرات بخش کشاورزی سازمان با بیان اینکه در این کارگاه آموزشی مدیران دستگاه‌های اجرایی با توانمندی‌ها، امکانات و شرح وظایف یکدیگر آشنا شدند عنوان کرد: ارزیابی عملکرد امکانات و تجهیزات پرتابل مرتبط با بحران مانند نانوایی سیار، آشپزخانه سیار، سیستم بسته‌بندی آب سیار، سرویس بهداشتی سیار از مهم‌ترین سرفصل‌های کارگاه آموزشی و تمرین ستادی مدیریت بحران در حوزه کشاورزی بود.

 

طراحی سایت توسط فراکارانت