English | شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان : امنیت کشور مرهون خون شهدا است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان :

امنیت کشور مرهون خون شهدا است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به امنیت موجود در کشور گفت: عزت امروز ایران اسلامی و همچنین امنیت حاکم بر آن مرهون خون شهدا است.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، سید حسن میرعماد در دیدار با تعدادی از خانواده شهدای جهادگر سمنان اظهار داشت: اگر ایثار، از جان گذشتگی و فداکاری شهدا نبود امروز جان، مال و ناموس کشور زیر چکمه های دشمنان بود.

وی با بیان اینکه پیشرفت و توسعه امروز کشور به خاطر فداکاری های شهدا است به نقش بسیار مهم خانواده های شهدا نیز اشاره کرد و گفت: خانواده های گرانقدر شهدا نیز دین بزرگی بر گردن ما دارند و ما همواره باید به یاد آنان باشیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به برخی فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر سرکشی از خانواده های شهدا گفت: ایشان فرمودند سرکشی و دیدار با خانواده های شهدا سبب بیداری انسان می شود.

میرعماد با بیان اینکه باید همه ما رهرو راه شهدا باشیم افزود: شهدا گنجینه های ارزشمندی هستند که باید به عنوان الگو به جامعه معرفی شوند.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان همزمان با روز شهید ، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و مسئول حوزه نماینده ولی فقیه در سازمان و برخی از معاونان و کارکنان این سازمان با  تعدادی از خانواده شهدای جهادگر دیدار کردند.

دیدار با خانواده شهدای جهادگر در قالب طرح استانی« سلام شهید» صورت گرفت.

طراحی سایت توسط فراکارانت