English | جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان:فعالان بخش کشاورزی در کمک به جبهه مقاومت خوش درخشیدند

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان:

فعالان بخش کشاورزی در کمک به جبهه مقاومت خوش درخشیدند

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از ارسال کمک‌های نقدی و غیر نقدی کارکنان این سازمان به جبهه‌های مقاومت خبر داد و گفت: فعالان بخش کشاورزی در کمک به جبهه‌های مقاومت خوش درخشیدند.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، سید حسن میرعماد با اشاره به حضور پررنگ کارکنان بخش کشاورزی در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت از سال ۹۴ در این سازمان شکل گرفت و از همان زمان کمک‌های کارکنان و فعالان بخش کشاورزی برای مدافعان حرم ارسال شد و در همان روزهای آغازین تعداد ۳۵۰۰ قران و مفاتیح به این جبهه‌ها ارسال شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: در سال ۹۵ یک میلیارد ریال کمک‌های مردمی این سازمان برای مدافعان حرم ارسال شد.

میرعماد از ارسال ۴۲ هزار بسته انواع اقلام غذایی از سوی کارکنان جهاد کشاورزی و ادارات تابعه به جبهه‌های مقاومت خبر داد و گفت: این اقلام شامل ۸۴۰ کیلوگرم گردو، ۱۰۰۰ کیلوگرم پسته، ۴۲۰ کیلوگرم مغز بادام و ۲۰۰۰ کیلو خرما بود.

وی با بیان اینکه ستاد پشتیبانی از جبهه‌های مقاومت امسال نیز در این سازمان همچنان فعالیت دارد افزود: در این راستا تعداد ۱۰۰ هزار شیرمال از سوی این ستاد برای رزمندگان جبهه‌های مقاومت ارسال‌شده است.

مسئول ستاد پشتیبانی جبهه‌های مقاومت استان سمنان نیز در حاشیه ارسال کمک‌های این سازمان به جبهه‌های مقاومت گفت: کمک و همکاری در سیره نبوی و در تاریخ اعتقادی ما است و مردم ما با اعتقاد عمیق مبادرت به این امر می‌کنند.

منصور فرخ نژاد با بیان اینکه ممکن است حضور در جبهه‌های مقاومت و جنگیدن با باطل برای کسانی فراهم نشود اظهار داشت: برخی باهدف کمک به رزمندگان و ادای رسالت خود به این رزمندگان و جبهه‌های مقاومت در ستادهای پشتیبانی حاضرشده و در این بخش فعالیت می‌کنند.

طراحی سایت توسط فراکارانت