English | سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان: ایثارگری‌های دفاع مقدس برای نسل جدید جامعه تبیین شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان:

ایثارگری‌های دفاع مقدس برای نسل جدید جامعه تبیین شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به اهمیت و عظمت کار ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس گفت: باید ایثارگری‌های دفاع مقدس برای نسل جدید جامعه تبیین شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، سید حسن میرعماد در همایش تجلیل از جانبازان سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در سالن جلسات شهید شاهی این سازمان با اشاره به فرمایشات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری درباره جانبازان و ایثارگران اظهار داشت: بر اساس این فرمایشات جانبازان مایه سرافرازی کشور اسلامی ما هستند و باید قدردان آنان باشیم.

وی با اشاره به لزوم انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جدید جامعه افزود: اگر امروز کشور ما در برابر دشمنان محکم ایستاده است و امکان نفوذ به آن وجود ندارد؛ این مهم مرهون روحیه جانبازی و ایثارگری ملت آن است و دشمنان این مرزوبوم نیز به آن واقف‌اند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه جانبازان کشور در تمامی صحنه‌های موردنیاز انقلاب اسلامی خوش درخشیدند و حافظ انقلاب اسلامی خود شدند عنوان کرد: یکی از دغدغه‌های کشور و مقام معظم رهبری، مسائل اقتصادی و فرهنگی است و شعارهای اقتصادی ایشان برای پیشرفت کشور در ابتدای هرسال در چند سال اخیر نیز خود بیانگر همین موضوع است.

میرعماد با اشاره به نقش مهم جانبازان در رفع دغدغه‌های مقام معظم رهبری عنوان کرد: امروز همه باید برای تحقق فرمایشات مهم و راهگشای ایشان تلاش کنیم و در این راه جانبازان نیز می‌توانند نقش پررنگ‌تری در این زمینه داشته باشند.

گفتنی است در این آئین از ۵۹ جانباز سرافراز سازمان جهاد کشاورزی تجلیل شد.

طراحی سایت توسط فراکارانت