English | پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان: بیمه تکمیلی بازنشستگان سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان پیگیری می‌شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از پیگیری بیمه تکمیلی برای بازنشستگان سازمان جهاد کشاورزی این استان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، سید حسن میرعماد در آئین تجلیل از بازنشستگان این سازمان که به مناسبت روز خانواده و تکریم از بازنشستگان در سالن آمفی‌تئاتر این سازمان برگزار شد اظهار داشت: بازنشستگان روزی سرمایه‌های جامعه و دستگاه‌های اجرایی بودند و برای به حرکت درآوردن چرخ‌های توسعه در کشور تلاش‌های فراوانی کردند و لذا تکریم این نیروها امری ضروری است.
وی به برخی از مشکلاتی که نیروهای بازنشسته با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین مشکلات بازنشستگان مشکلات معیشتی و مالی است که امیدواریم دولت نگاه ویژه‌ای به این قشر داشته و مشکلات رفاهی و معیشتی این سرمایه‌های عظیم را برطرف کند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه بخشی از آرامش و امنیت اقتصادی موجود در جامعه امروز با دستان زحمتکش این نیروهای بازنشسته به‌دست‌آمده است تصریح کرد: امنیت غذایی جامعه امروز و توفیقات به‌دست‌آمده در بخش کشاورزی مدیون تلاش‌های این نیروهای بازنشسته است که ضرورت دارد همواره قدردان این قشر زحمتکش بود.
میرعماد با اشاره به تلاش‌های نیروهای بازنشسته این سازمان در بخش کشاورزی گفت: امروز امنیت غذای کشور و عدم وابستگی کشور در محصولات استراتژیک و خودکفایی در تولید برخی محصولات به خاطر زحمات این نیروها و همچنین بهره‌برداران بخش کشاورزی است.
وی با بیان اینکه کشور امروز در تولید برخی محصولات استراتژیک مانند گندم به خودکفایی رسیده است تصریح کرد: امروز تولید چغندرقند در استان سمنان به ۱۶۵ هزار تن رسیده است و تولید این محصول مهم استراتژیک گامی مهم در راستای خودکفا شدن درزمینهٔ تولید این محصول است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان خاطرنشان کرد: با خودکفایی در تولید محصولات استراتژیک می‌توان کشور را در مقابل تهدیدات دشمن مصون کرد.
میرعماد همچنین به جایگاه ارزشمند و والای خانواده به‌عنوان یک‌نهاد اجتماعی تأثیرگذار در جامعه اشاره کرد و گفت: خانواده به‌عنوان کوچک‌ترین نهاد اجتماعی جامعه نقش بسیار مهمی در سلامت جامعه دارد و جامعه سالم و باصلابت منوط به داشتن خانواده‌های سالم است و اگر خانواده‌ای سالم نباشد قطعاً جامعه دچار مشکلات عدیده‌ای می‌شود.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان آئین تجلیل از بازنشستگان سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان هم‌زمان با روز خانواده و تکریم بازنشستگان در سالن آمفی‌تئاتر شهید ترحمی این سازمان برگزار شد و در این آئین بازنشستگان سال ۹۵ تقدیر شدند.

طراحی سایت توسط فراکارانت