English | شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان به دیدار خانواده شهید جهادگر رفتند.

 رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان به همراه جمعی از کارکنان این سازمان با حضور در منزل شهید «مرتضی طحان» با خانواده‌ این شهید جهادگر دیدار کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، سید حسن میرعماد ضمن تجلیل از صبر و استقامت خانواده‌های معظم شهدا اظهار داشت: شهدای والامقام با نثار خون خود از انقلاب و ارزش‌های آن دفاع کردند.
وی با بیان اینکه دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران یک وظیفه است گفت: همه مرهون خون شهیدان والامقام هستیم چراکه این شهیدان از همه هستی خود گذشتند تا امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آورند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه همه باید رهرو راه شهدا باشیم گفت: بدون شک شهدای والامقام انقلاب اسلامی الگویی مناسب و کم‌نظیر برای رسیدن جامعه به حیات طیبه هستند و ازاین‌رو همه ما باید بکوشیم تا مانند شهدا زندگی کنیم.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان شهید جهادگر «مرتضی طحان» در ۱۳ مردادماه سال ۱۳۴۷ چشم به جهان گشود و درحالی‌که سن کمی داشتند به جبهه‌های حق علیه باطل شتافتند.
شهید «مرتضی طحان» در جنگ تحمیلی به درجه رفیع جانبازی نائل آمد و پس از تحمل چندین سال درد و انجام چندین عمل جراحی در ۱۲ اسفندماه سال ۱۳۸۳ دعوت حق را لبیک گفتند.

طراحی سایت توسط فراکارانت