English | جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان مدیر برتر جشنواره شهید رجایی در این استان شد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در جشنواره شهید رجایی این استان به عنوان مدیر برتر در شاخص اختصاصی معرفی شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، در هشتمین روز از هفته دولت با حضور استاندار سمنان برگزیدگان جشنواره شهید رجایی استان سمنان معرفی و تجلیل شدند.
در جشنواره شهید رجایی استان سمنان مدیران و کارمندان برتر دستگاه های اجرایی در سال ۹۵ در چهار شاخص عمومی، اختصاصی، عمومی و اختصاصی و اقتصاد مقاومتی، اشتغال، سرمایه گذاری و بهبود فضای کسب و کار مورد ارزیابی قرار گرفتند.
سیدحسن میرعماد رئیس سازمان جهادکشاورزی استان سمنان نیز در شاخص اختصاصی به عنوان مدیر برتر این جشنواره معرفی و تجلیل شد.
در این آئین تعدادی از کارمندان نمونه استان سمنان نیز به عنوان کارکنان برتر دستگاه های اجرایی از سوی استاندار سمنان معرفی شده و تجلیل شدند که منوچهر تبیانیان نیز به عنوان کارمند برتر از سازمان جهاد کشاورزی استان معرفی شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان جشنواره شهید رجایی این استان با حضور محمدرضا خباز استاندار سمنان، محمود قنبری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، مهدی زندیه وکیلی معاون عمرانی استانداری و برخی از مسئولان در سالن یادگار امام (ه) در استانداری سمنان برگزار شد.
جشنواره شهید رجایی همه ساله به منظور شناسایی و تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت ایران اسلامی ‌و ارتقا و بهبود عملکرد دستگاه های اجرایی در سطوح مختلف از طریق تقدیر و تشویق آنها برگزار می‌شود.
توسعه و ترویج فرهنگ عدالت گستری، مهرورزی و خدمت به مردم در نظام اداری، توسعه و ترویج فرهنگ کار تیمی به جای فرهنگ کار فردی، ارتقای کارآمدی، بهره وری، پاسخگویی و شفافیت عملکرد دستگاه های اجرایی، آگاهی مردم از وضعیت عملکرد دستگاه ها و در نتیجه افزایش اعتماد عمومی، نظام مند کردن فعالیت‌ها و اقدام‌های دستگاه های اجرایی از طریق بازخوردهای نتایج ارزیابی و بازنگری اهداف، سیاست‌ها، وظایف و برنامه‌های آنها، تقویت وجدان کاری، انضباط اجتماعی و اقتصادی، روحیه کار جهادی، کارآفرینی و درستکاری، تشویق و ترغیب مدیران و کارمندان به ارائه خدمات بهتر و سریع تر به ارباب رجوع و شناسایی، انتخاب، معرفی و تقدیر از برگزیده‌ها از جمله اهداف برگزاری جشنواره شهید رجایی است.

 

طراحی سایت توسط فراکارانت