English | جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان: مدیران باید پاسخگوی رسانه‌ها باشند

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان:

مدیران باید پاسخگوی رسانه‌ها باشند

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه پاسخگویی مهمترین اقدام مدیران در راستای خدمت رسانی به مردم است گفت: مدیران باید پاسخگوی رسانه‌ها باشند چرا که رسانه‌ها حلقه واسط بین مردم و دولت هستند.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، سید حسن میرعماد در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های دستگاه‌های تابعه وزارت جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه مردم محوری یکی از اولویت‌های برنامه‌ای این سازمان است اظهار داشت: بیش از ۹۷ درصد فعالیت‌های بخش کشاورزی متکی به مردم است و از این رو باید مدیران نقطه نظرات مردم را بشنوند که در سیاستگذاری‌ها از این نکات بهره گیرند.

وی با بیان اینکه استفاده از نظر و مشارکت مردم در بخش کشاورزی بسیار حائز اهمیت است تصریح کرد: اگر مشارکت مردم نباشد قطعاً موفق نخواهیم بود و در این بین روابط عمومی نقش بسیار مهمی در ارتباط بین مردم و مسئولان دارند و کانال ارتباطی بین این دو به شمار می‌روند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: بیش از ۹۸ درصد حوزه سرزمینی تحت مدیریت بخش کشاورزی است و از این رو ارتباط با مردم بسیار مهم است و روابط عمومی‌ها باید تلاش کنند با روش‌های گوناگون بین مردم و مدیران بخش کشاورزی ارتباط برقرار کنند.

میرعماد با اذعان به اینکه دولت یازدهم در بخش کشاورزی بی نظیر عمل کرده و تا کنون در هیچ دولتی این حجم فعالیت بی سابقه بوده است تصریح کرد: اختصاص ۷۲ میلیارد تومان برای حوزه اب و خاک تا کنون سابقه نداشته است و ارائه خدمات در بخش‌های مختلف کشاورزی و بویژه بخش عشایری نیز بی نظیر بوده است و از این رو باید روابط عمومی‌ها این فعالیت‌ها و اقدامات را به اطلاع مردم برسانند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در بخش صنایع تبدیلی بخش کشاورزی نیز گفت: در حوزه صنایع تبدیلی بخش کشاورزی که حلقه مفقوده این بخش است در دولت تدبیر و امید اقدامات بسیاری انجام شده و بیش از ۷۰ درصد پروانه‌های صادر شده در بخش صنایع تبدیلی و تکمیلی در این دوره انجام شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به نقش بسیار مهم شورای هماهنگی روابط عمومی ها دستگاه‌های تابعه بخش کشاورزی استان گفت: هم‌افزایی و هماهنگی در اطلاع‌رسانی بخش کشاورزی بسیار مهم است و ضرورت دارد تا سیاست‌های این بخش به صورت هماهنگ برای مردم اطلاع‌رسانی شود.

میرعماد با بیان اینکه ۸۵ درصد آب در بخش کشاورزی مصرف می‌شود گفت: یکی از دغدغه‌های این بخش موضوع آب است و باید در زمینه مدیریت مصرف آب فرهنگ سازی لازم انجام شود.

وی با بیان اینکه باید با اجرای روش‌های مختلف در بخش کشاورزی میزان مصرف آب را کاهش و تولید را افزایش داد خاطرنشان کرد: یکی از سیاست‌های مهم در بخش کشاورزی استان این است که سطح زیر کشت کاهش یافته اما در عین حال با بهره‌وری مناسب از آب میزان تولید افزایش یابد که این مهم نیازمند فرهنگ سازی است.

طراحی سایت توسط فراکارانت