English | چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت : گوشت قرمز منجمد به صورت هدفمند در استان سمنان توزیع می‌شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت با نظارت سازمان صنعت و معدن و تجارت گوشت قرمز منجمد به صورت هدفمند توزیع می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، سید حسن میر عماد در جلسه ستاد تنظیم بازار استان سمنان که به ریاست معاون استاندار سمنان تشکیل شد اظهار داشت: در این جلسه ذخایر استراتژیک استان سمنان مورد بررسی قرار گرفت و بر اساس آخرین آمار پشتیبانی امور دام استان سمنان میزان مرغ منجمد استان ۴۷۶ تن اعلام شد.
وی با اشاره به میزان سایر ذخایر استراتژیک استان گفت: ۷۹۳۰ تن ذرت, ۴۵۷۰ تن جو, ۳ هزار و ۵۴۰ تن سویا ،۴۴ هزار تن گندم، ۶ هزار و ۰ ۲۰ تن برنج و ۲ هزار تن شکر در استان ذخیره سازی شده است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به میزان گوشت منجمد توزیع شده در استان گفت: از ابتدای امسال ۲۷۴ تن مرغ منجمد ۴۴۰ تن گوشت قرمز منجمد و ۱۱۴ تن گوشت گرم توزیع شده است.
میرعماد با اشاره به برنامه‌های ستاد تنظیم بازار برای توزیع گوشت قرمز گفت: تا پایان سال با نظارت سازمان صنعت و معدن و تجارت گوشت قرمز منجمد گوساله به صورت هدفمند در استان سمنان توزیع می‌شود.
وی با اشاره به برنامه ها و تدابیر ویژه به منظور حفظ تعادل و کنترل قیمت‌ها گفت: تشدید بازرسی از سوی اتاق اصناف از جمله برنامه هایی است که در استان سمنان اجرایی می شود.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت : برپایی نمایشگاه بهاره و ایجاد غرف برای توزیع کالاهای اساسی با قیمت مصوب از دیگر مصوبات جلسه ستاد تنظیم بازار استان سمنان بود.
میر عماد درباره تأمین و توزیع میوه شب عید نیز گفت: میوه مورد نیاز شب عید استان تامین شده و در سردخانه های استان ذخیره سازی شده است و زمان و نحوه توزیع آن از سوی سازمان تعاون روستایی استان اطلاع رسانی می شود.

طراحی سایت توسط فراکارانت