English | پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان: ۱۰ فرصت سرمایه گذاری بخش کشاورزی استان سمنان به همایش بین المللی سرمایه گذاری ارائه می‌شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان:

۱۰ فرصت سرمایه گذاری بخش کشاورزی استان سمنان به همایش بین المللی سرمایه گذاری ارائه می‌شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه در روزهای آتی همایش بین‌المللی فرصت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری ایران برگزار می شود گفت: ۱۰ فرصت سرمایه گذاری بخش کشاورزی استان سمنان به همایش بین المللی سرمایه گذاری ارائه می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، سید حسن میرعماد با بیان اینکه این همایش با محوریت معرفی ظرفیت‌های استان سمنان برگزار می‌شود اظهار داشت: این همایش فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌‌ بخش‌های مختلف استان سمنان فراهم کرده و از این طریق نیز زمینه حضور سرمایه‌گذاران در استان فراهم می‌شود.

وی با اذعان به اینکه استان سمنان دارای ظرفیت و پتانسیل‌های خوبی در بخش‌های مختلف است خاطر نشان کرد: برای شکوفایی و رونق اقتصادی در استان تنها نمی‌توان به اعتبارات دولتی متکی بود و باید از ظرفیت بخش خصوصی نیز بهره برد و برگزاری این همایش زمینه حضور سرمایه‌گذاران را فراهم می‌کند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه تعداد ۱۰ فرصت سرمایه‌گذاری بخش کشاورزی استان سمنان نیز به همایش معرفی می شود تصریح کرد: فرصت‌های سرمایه گذاری بخش کشاورزی استان عمدتا در حوزه صنایع تبدیلی و تکمیلی و زنجیره های تولید و ارزش ، فراوری و صادرات پسته، فراوری وصادرات گیاهان دارویی، فرآوری شیر، فرآوری و تهیه غذاهای آماده از گوشت مرغ، فرآوری و خشک کردن انواع میوه است.

میرعماد اضافه کرد: تولید، فراوری و صادرات گوشت بلدرچین، پرورش شتر مولد و شیر شتر، پرورش شترمرغ و فراوری گوشت شترمرغ  از دیگر فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان سمنان بوده که اکثر این فرصت‌ها قابلیت استقرار و سرمایه گذاری در کلیه شهرستان‌های استان را دارند.

وی درباره ظرفیت‌های سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه کشاورزی و دامداری استان سمنان گفت: با توجه به فرصت‌های ارایه شده در بخش کشاورزی استان ، اعتقاد داریم بخش خصوصی استان کاملا ظرفیت و اهلیت سرمایه گذاری را دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان افزود: از آنجاییکه سرمایه گذاری باید مبتنی بر صادرات و بازارهای تضمینی باشد ترجیح این است بخش خصوصی استان با طرف خارجی در چارچوب قراردادهای صادرات محور در سرمایه گذاری مشارکت داشته باشند تا سرمایه گذاری مطمئنی رقم بخورد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان همایش بزرگ فرصت‌های سرمایه‌گذاری‌ایران با محوریت ظرفیت‌های استان سمنان از چهارم تا هفتم آذرماه برگزار می‌شود.

طراحی سایت توسط فراکارانت