English | جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان: ۵۲ پروژه جهاد کشاورزی و منابع طبیعی استان سمنان در هفته دولت افتتاح می‌شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از افتتاح ۵۲ پروژه این سازمان و اداره کل منابع طبیعی استان سمنان در هفته دولت خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، سید حسن میرعماد اظهار داشت: این پروژه‌ها در ۲ بخش عمرانی و تولیدی آماده بهره‌برداری در هفته دولت شده است.
وی با اشاره به مجموع هزینه انجام شده برای تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه‌ها افزود: در مجموع بیش از ۲۷۲ میلیارد و ۵۹۳ میلیون ریال اعتبار برای تکمیل و بهره‌برداری از این تعداد پروژه هزینه شده است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان اضافه کرد: این میزان اعتبار شامل اعتبارات عمرانی ملی و استانی به همراه خودیاری بهره برداران و نیز تسهیلات ریالی و آورده شخصی است.
به گفته میرعماد، ۸۱ میلیارد و ۷۹۸ میلیون ریال از این میزان هزینه، سهم اعتبارات عمرانی ملی و بیش از ۱۷ میلیارد و ۶۱۴ میلیون ریال نیز مربوط به اعتبارات عمرانی استانی بوده است که در هفته دولت امسال افتتاح می‌شود.
وی افزود: در حوزه عمرانی همچنین بیش از ۲۵ میلیارد و ۱۲ میلیون ریال اعتبارات پروژه‌های هفته دولت در استان سمنان، از محل خودیاری بهره برداران تأمین شده است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به اختصاص بیش از ۳۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات ریالی برای تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه‌ها گفت: بیش از ۱۱۰ میلیارد و ۶۶۹ میلیون ریال از هزینه تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه‌ها نیز از محل آورده شخصی بهره برداران تأمین شده است.
میرعماد با بیان اینکه ۱۳ پروژه از این پروژه‌ها که قرار است در هفته دولت امسال افتتاح شود مربوط به اداره کل منابع طبیعی استان سمنان بوده و یک پروژه نیز سهم تعاون روستایی این استان است اظهار داشت: ۳۸ پروژه قابل افتتاح هفته دولت امسال نیز سهم سازمان جهاد کشاورزی این استان است.
وی با بیان اینکه با افتتاح این پروژه‌ها برای ۱۴۵ نفر به صورت مستقیم و برای ۴۳۳ نفر نیز به صورت غیرمستقیم اشتغال پایدار ایجاد می‌شود اضافه کرد: بهره‌برداری از این پروژه‌ها سبب ایجاد شغل موقت برای ۱۶ هزار و ۴۴۱ نفر و تثبیث شغل برای ۹۰ نفر در استان سمنان می‌شود.
وی با اشاره به بهره‌مندی ۲۴۴ خانوار در استان سمنان از افتتاح این تعداد پروژه بیان کرد: عملیات اجرایی همه این پروژه‌ها در سال‌های ۹۵ و ۹۶ آغاز و برای افتتاح در هفته دولت امسال آماده شده است.

 

طراحی سایت توسط فراکارانت