English | پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان ۱۷ مرداد ماه و در روز خبرنگار با حضور در دفتر برخی رسانه‌ها از فعالان این عرصه تجلیل کرد.

   رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان ۱۷ مرداد ماه و در روز خبرنگار با حضور در دفتر برخی رسانه‌ها از فعالان این عرصه تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان ،،سید حسن میرعماد با اشاره به نقش بسیار مهم رسانه ها در جامعه و به ويژه بخش کشاورزی اظهار داشت: جهاد کشاورزی دارای بخش های گسترده‌ای هست که نياز است با کمک رسانه ها فعالیت این بخش ها و اقدامات انجام گرفته برای مردم اطلاع رسانی شود و اگر کمک رسانه‌ها نباشد موفق نخواهیم شد.

وی با بیان اینکه امروز مديریت مصرف آب در بخش کشاورزی بسيار حائز اهميت است گفت: کشاورزی بخش بسيار مهمی است که از یک سو با موضوع امنیت غذایی مرتبط است و از سوی ديگر باید معيشت کشاورزان و اشتغال آنان تأمین شود و از اين رو ضرورت دارد تا با اطلاع رسانی صحیح و درست علاوه بر تحقق این دو مهم؛ موضوع آب نیز به خوبی مديریت شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه باید تلاش شود تا با استفاده امکانات و نهاده های موجود حداکثر بهره وری در بخش کشاورزی به دست آید خاطرنشان کرد: خوشبختانه کشاورزان پیشرو استان در این زمینه بسیار موفق عمل کرده و توانسته اند با استفاده از نهاده های موجود چند برابر میانگین محصول تولید کنند.

میرعماد با اشاره نقش بسیار مهم رسانه ها در عرصه آگاهی دهی و اطلاع رسانی گفت: رسانه ها می توانند با فرهنگ سازی مناسب در موضوع مديریت مصرف آب بخش کشاورزی استان را بیش از پیش یاری کنند.

وی خاطرنشان کرد: عرصه تحت مدیریت بخش کشاورزی بسیار وسیع بوده و اگر رسانه ها به کمک این بخش بيایند قطعا مدیریت بهتری خواهيم داشت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان درباره نحوه فعالیت و عملکرد رسانه های استان نیز گفت: خوشبختانه رسانه های استان همیشه بخش کشاورزی استان را یاری کرده و تعامل مناسبی بین رسانه ها و همچنین مدیران بخش کشاورزی وجود دارد.

میرعماد بر ضرورت پاسخگویی مدیران نیز تآکید کرد و گفت: رسانه ها واسطه بین مردم و مسئولان هستند و می توانند مطالبات مردم را به گوش مسئولان برسانند.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان سید حسن میرعماد همزمان با روز خبرنگار با حضور در روزنامه پیام استان، روزنامه جمهوری اسلامی، خبرگزاری صدا و سیما، ایرنا، ايسنا، فارس و پایگاه خبری تحلیلی مرآت از نحوه فعالیت این رسانه‌ها از نزدیک آشنا و از خبرنگاران این رسانه ها تجلیل کرد.

طراحی سایت توسط فراکارانت