English | پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان: ۲ محصول عشایر استان سمنان صاحب برند می شوند

 رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان:

۲ محصول عشایر استان سمنان صاحب برند می شوند

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از پیگیری برای دریافت برند برای محصولات کشاورزی این استان خبر داد و گفت: به زودی ۲ محصول عشایر استان صاحب برند می شوند.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان ، سید حسن میرعماد با اشاره به تنوع تولیدات لبنی عشایر در این استان اظهار داشت: عشایر استان سمنان ۳۲ محصول لبنی را تولید می کنند که دارای کیفیت بسیار مطلوب و قابلیت برند سازی هستند.

وی با بیان اینکه ایجاد بازار همیشگی فروش برای این محصولات نیازمند این است که این محصولات صاحب برند شوند به اقدامات انجام شده برای اخذ برند برای این محصولات اشاره کرد و گفت: مراحل ابتدایی برای دریافت این برند در استان در حال انجام است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان افزود: در گام نخست با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی سمنان ۲ محصول « آروشه» و « چیکو» که خاص عشایر استان هستند برای دریافت برند معرفی شده و در مرحله نخست باید این محصولات کد بهداشتی دریافت کنند.

میرعماد با اشاره به برگزاری جلسات متعدد با دانشگاه علوم پزشکی سمنان در راستای دریافت برند برای این محصولات گفت: در این جلسات مقرر شد تا مشکلات و موانع موجود در این مسیر مانند اخذ کد بهداشتی، راه اندازی کارگاه مطابق با اصول بهداشتی، به کارگیری کارشناس نظارت و … رفع شود.

وی با اشاره به مهمترین مزیت‌های برندسازی و اخذ پروانه و کد بهداشتی برای تولیدات دامی و کشاورزی خاطرنشان کرد: برند سازی و اخذ کد بهداشتی سبب می‌شود تا مصرف کنندگان با اطمینان بیشتری نسبت به خرید این محصولات اقدام کنند و این مهم منجر به رونق بازار فروش آن خواهد شد.

طراحی سایت توسط فراکارانت