English | پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان: ۴۰ درصد از تعهدات سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در ایجاد اشتغال تحقق‌یافته است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: از ابتدای سال جدید ۴۰ درصد از تعهدات سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در ایجاد اشتغال تحقق‌یافته است.
به گزارش روابط عمومی جهاد کشاورزی استان سمنان اظهار داشت: جهاد کشاورزی استان سمنان برای ایجاد ۳ هزار و ۱۰۰ شغل جدید در سال ۹۶ برنامه ریزی کرده است و تا کنون بالغ بر ۴۰ درصد از تعهدات این سازمان تحقق یافته است.
وی با بیان اینکه احیای راه اندازی واحد های تولیدی نیمه فعال و غیر فعال بخش کشاورزی یکی از مهم ترین سیاست های این سازمان است افزود: تا کنون مشکلات۵۸۴ واحد تولیدی در این بخش بررسی و رفع شده است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان مرداد ماه امسال بالغ بر ۲۴ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در استان پرداخت شده است.
وی با اشاره به اینکه این تسهیلات ۳۱ طرح بخش کشاورزی را به مرحله اجرا رسانده است اذعان کرد: با راه اندازی واحد های تولیدی نیمه فعال و غیر فعال استان سمنان در بخش کشاورزی تحول عظیمی به وقوع پیوسته است.
میرعماد خاطرنشان کرد: توسعه صادرات محصولات کشاورزی یکی دیگر از سیاست های مهم این سازمان در چند سال اخیر است.
وی افزود: سال ۹۳ میزان صادرات محصولات کشاورزی در استان سمنان صفر بود که در سال ۹۵ این میزان به ۲۰ میلیون دلار رسیده است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان تأکید کرد: بهره گیری از ظرفیت های موجود برای افزایش این میزان به ۳۰ میلیون دلار نیز از مهم ترین اهداف اولویت دار سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان است.

طراحی سایت توسط فراکارانت