English | پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

رئیس شورای فرهنگی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان: دوره های آموزشی « تبیین نقش نماز در سلامت اداری» در سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شود

رئیس شورای فرهنگی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان:

دوره های آموزشی « تبیین نقش نماز در سلامت اداری» در سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شود

رئیس شورای فرهنگی و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان بر ضرورت برگزاری دوره های آموزشی « تبیین نقش نماز در سلامت اداری» در سطح این سازمان و ادارات وابسته تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا میرزائیان در دومین جلسه شورای فرهنگی این سازمان که با موضوع نماز، عفاف، حجاب، امربه معروف و زکات برگزار شد اظهار داشت: با برگزاری این دوره ها اهمیت نقش نماز به خوبی تبیین می شود.

وی با اشاره به ضرورت تجلیل از فعالان نماز نیز گفت: تقدیر و تجلیل از فعالان نماز پرسنل سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ها بر اساس شاخص های ابلاغی ستاد اقامه نماز انجام شود.

رئیس شورای فرهنگی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: ضرورت دارد مدیران دستگاه های اجرایی آموزش لازم با رویکرد مسئولیت اقامه نماز  و شیوه های دعوت به نماز در زمان مناسب را ببینند لذا در این راستا دوره آموزشی برای مدیران دستگاه ها نیز در دستور کار قرار دارد.

حجت الاسلام والمسلمین میرزائیان اضافه کرد: مفاد منشور عفاف و حجاب ابلاغی از حوزه نمایندگی ولی فقیه وزارت جهاد کشاورزی برای افراد جدیدالورود به سازمان تبیین و تشریح شود.

وی با اشاره به ضرورت تبدیل عفاف و حجاب به فرهنگ عمومی نیز گفت: کمیته ای از شورای فرهنگی به منظور بررسی و ارائه راهکارهای مفیدتر برای تبدیل عفاف و.حجاب به فرهنگ عمومی و همگانی کردن آن تشکیل شود.

رئیس شواری فرهنگی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: با هدف ترویج فرهنگ نماز  جشن تکلیف ویژه فرزندان سازمان نیز  برگزار شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی استان نیز در این جلسه گفت: با توجه به عدم ابلاغ بودجه سازمان از سوی مدیریت برنامه و بودجه استان و بلاتکلیفی مسائل هزینه ای فرهنگی ؛ هزینه های مربوط به مسائل فرهنگی و بویژه نماز  مانند روال گذشته پرداخت می شود.

طراحی سایت توسط فراکارانت