English | پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان مقام برتر کشوری را کسب کرد.

 

 

 

مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در گردهمایی سراسری مدیران روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی سراسر کشور مقام برتر را کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان ابوذر حسین پور که عنوان مدیر روابط عمومی برتر را کسب کرده بود در گردهمایی سراسری مدیران روابط عمومی جهاد کشاورزی سراسر کشور که در تهران برگزار شد تجلیل شد.

 در این گردهمایی , مدیران روابط عمومی سازمان های جهاد کشاورزی سراسر کشور در شاخص های مختلفی مانند ارتباط مؤثر با رسانه ها، تولید محتوا، مدیریت و به روز رسانی پایگاه اطلاع رسانی و غیره مورد سنجش قرار گرفتند.

روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان نیز در بخش مدیریت و به روز رسانی پایگاه اطلاع‌رسانی حائز رتبه برتر شد.

در بخشی از لوح افتخار اهدایی به ابوذر حسین پور آمده است که شایسته است به پاس تلاش های ارزنده مدیریت جنابعالی و کوشش همکارانتان در سایه الطاف الهی و همت صادقانه ای که در راه توسعه امر اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی و به ویژه موفقیت ارزشمندی که در بخش مدیریت و به روزرسانی پایگاه اطلاع رسانی آن سازمان در طول سال ۱۳۹۷ داشته اید تقدیر و تشکر کرده و این افتخار را تقدیم نماییم امید است همچنان شاهد همراهی و همکاری شما در توسعه سازمان نظام ارتباطی و اطلاع رسانی بخش کشاورزی باشیم.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی در این آئین بخشنده معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی، شاهرخ رمضان نژاد رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور و همچنین علی محققی رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی حضور داشتند.

طراحی سایت توسط فراکارانت