English | جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

روابط عمومی های ادارات تابعه سازمان جهاد کشاورزی تجلیل شدند

 

 

 

روابط عمومی های ادارات تابعه سازمان جهاد کشاورزی همزمان با هفته ارتباطات و روابط عمومی از سوی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان تجلیل شدند.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، سید حسن میرعماد با اشاره به اهمیت و نقش روابط عمومی اظهار داشت: روابط عمومی ها بخش مؤثر و امین هر سازمان هستند که باید مورد توجه ویژه قرار گیرند.

وی با بیان این که ۹۸ درصد استان سمنان تحت مدیریت بخش کشاورزی قرار دارد گفت: حدود ۴۰ تا ۵۰ درصد جمعیت استان نیز بهره بردار بخش کشاورزی هستند که این امر وظیفه این سازمان را سنگین می کند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه عمده فعالیت‌های این سازمان مردم محور است گفت: در بخش کشاورزی طرح های اقتصاد مقاومتی مردم محور بوده و باید این امر از سوی مردم انجام شود و زمانی می‌توان این سیاست ها را اجرایی کرد که اعتماد بهره‌بردار و تولیدکننده جلب شود که در این میان روابط عمومی نقش بسیار مهمی دارد و می تواند در جلب اعتماد بهره‌بردار کمک مؤثری داشته باشد.

میرعماد با بیان اینکه مدیریت بهینه آب و همچنین حفاظت از خاک نیازمند فرهنگ‌سازی است خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم در حوزه آب و خاک اقدامات مؤثری انجام دهیم باید فرهنگ‌سازی لازم در این زمینه انجام شده و مردم را متقاعد کنیم که این منابع برای آنها است و باید برای آیندگان حفظ شود، و اجرای این مهم راهی جز جلب اعتماد بهره بردار نداشته و این امر باید از سوی روابط عمومی انجام شود.

وی با اشاره به وظیفه بسیار سنگین بخش کشاورزی در تأمین امنیت غذائی خاطرنشان کرد: متاسفانه ۹۵ درصد روغن وارداتی بوده که با تلاش های دولت امسال به ۸۵ درصد رسیده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به برنامه های دولت برای توسعه کشت دانه های روغنی خاطرنشان کرد: طرح یک میلیون هکتاری کشت کلزا در کشور در دستور کار بوده و در استان سمنان نیز باید هشت هزار هکتار از اراضی به کشت کلزا اختصاص یابد که اجرای این سیاست ها در کشور و هم‌چنین استان سمنان باید با جلب اعتماد بهره‌بردار صورت گیرد که لازمه این امر برقراری ارتباط متقابل بین بهره برداران بخش کشاورزی است.

طراحی سایت توسط فراکارانت