English | پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳

سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان دستگاه برتر جشنواره شهید رجایی شد.

سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در زمره دستگاه‌های برتر جشنواره « شهید رجایی» قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، محمدرضا قاسمی از سوی استاندار سمنان به عنوان رئیس سازمان جهاد کشاورزی در جشنواره « شهید رجایی» تجلیل شد.

در جشنواره شهید رجایی استان سمنان مدیران و کارمندان برتر دستگاه های اجرایی در شاخص‌های عمومی، اختصاصی ارزیابی می شوند و سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان نیز با عنوان اقدام برجسته در حوزه اقتصاد مقاومتی شده

جشنواره شهید رجایی همه ساله با هدف شناسایی و تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت ایران اسلامی ‌و ارتقا و بهبود عملکرد دستگاه های اجرایی در سطوح مختلف از طریق تقدیر و تشویق آنها برگزار می‌شود.

ارتقای کارآمدی، بهره وری، پاسخگویی و شفافیت عملکرد دستگاه های اجرایی، آگاهی مردم از وضعیت عملکرد دستگاه ها و در نتیجه افزایش اعتماد عمومی و غیره برخی از اهداف برگزاری جشنواره شهید رجایی است.

در متن تقدیر استاندار سمنان آمده است:جناب آقای قاسمی ریاست محترم سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان

خدمت به مردم شریف ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی توفیقی الهی و نعمتی سترگ و میراثی ماندگار  است که امام راحل عظیم ایشان و شهدا والامقام  با تجلی ارزش های بزرگ دینی و انقلابی به یادگار نهاده اند.

اکنون که در اولین سالگرد آغاز به کار دولت سیزدهم بر اساس بررسی‌های ارزیابی‌های ستاد جشنواره شهید رجایی استان عنوان» اقدام برجسته در حوزه اقتصاد مقاومتی» شده‌اید از اقدامات و تلاش های ارزنده جنابعالی و تمام کارکنان دستگاه در کوشش برای اطلاع به کشور اهتمام بر تحقق سیاست‌های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری و برنامه های دولت مردمی حضرت آیت الله رئیسی قدردانی می نمایم. تعالی روز افزون شما و همه خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در سایه عنایات حضرت بقیه الله از خداوند تبارک و تعالی

خواستارم.

طراحی سایت توسط فراکارانت