English | سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان دستگاه برتر جشنواره شهید رجایی شد

سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان دستگاه برتر جشنواره شهید رجایی شد

مسئول روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت : این سازمان در زمره دستگاه‌های برتر جشنواره « شهید رجایی» قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، ابوذر حسین‌پور اظهار داشت: سید حسن میرعماد از سوی استاندار سمنان به عنوان رئیس سازمان جهاد کشاورزی در جشنواره « شهید رجایی» تجلیل شد.

وی گفت: در جشنواره شهید رجایی استان سمنان مدیران و کارمندان برتر دستگاه های اجرایی در شاخص‌های عمومی، اختصاصی ارزیابی شده و سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان نیز در شاخص‌های اختصاصی به عنوان دستگاه برتر معرفی شد.

مسئول روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: جشنواره شهید رجایی همه ساله با هدف شناسایی و تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت ایران اسلامی ‌و ارتقا و بهبود عملکرد دستگاه های اجرایی در سطوح مختلف از طریق تقدیر و تشویق آنها برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان ارتقای کارآمدی، بهره وری، پاسخگویی و شفافیت عملکرد دستگاه های اجرایی، آگاهی مردم از وضعیت عملکرد دستگاه ها و در نتیجه افزایش اعتماد عمومی و غیره برخی از اهداف برگزاری جشنواره شهید رجایی است.

در متن تقدیر استاندار سمنان آمده است:

جناب آقای میرعماد

ریاست محترم سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان

جشنواره شهید رجایی با هدف ایجاد فضای رقابتی و فرصتی برای معرفی و تجلیل از الگوهای برتر در مسیر نهادینه‌کردن فرهنگ ارتقاء و بهبود عملکرد دستگاه‌های اجرایی و توسعه و تحول نظام اداری انجام می‌پذیرد.

در سال حمایت از کالای ایرانی از همت و تلاش ارزشمند جنابعالی و تمام کارکنان محترم آن دستگاه در راستای توسعه و اعتلای کشور و تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و کسب رتبه برتر در شاخص‌های اختصاصی سال ۱۳۹۶ جشنواره شهید رجایی استان سمنان، تشکر و قدردانی می‌نمایم.

 

طراحی سایت توسط فراکارانت