English | شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان رتبه برتر الگوی موفق مدیریت جهادی را در کشور کسب کرد

 در یازدهمین همایش ملی و دومین جشنواره فرهنگ و مدیریت جهادی؛

سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان رتبه برتر الگوی موفق مدیریت جهادی را در کشور کسب کرد

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: این سازمان در یازدهمین همایش ملی و دومین جشنواره فرهنگ و مدیریت جهادی حائز رتبه برتر کشوری شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، ابوالحسن صباغی با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ جهادی در کشور و بویژه ادارات اظهار داشت: این همایش نیز با هدف ترویج سبک مدیریت جهادی و در چندین محور برگزار شد.

وی با بیان اینکه  یازدهمین همایش ملی و دومین جشنواره فرهنگ و مدیریت جهادی با چندین محور اصلی برگزار شد افزود: این همایش آذر ماه امسال و در مشهد مقدس برگزار شد که از سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان به عنوان سازمان برتر تقدیر شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه از ابتدای انقلاب اسلامی و همچنین دوران دفاع مقدس مدیریت جهاد در کشور وجود داشت خاطر نشان کرد: در فرمایشات و سخنان اهل بیت(ع) نیز می توان درباره فرهنگ و مدیریت جهادی مطالبی را یافت چرا که فرهنگ و مدیریت جهادی ریشه در مکتب وحی دارد.

صباغی با بیان اینکه باید این روحیه جهادی و فرهنگ آن در کشور احیا شود تصریح کرد:برای ترویج فرهنگ مدیریت جهادی و نهادینه کردن آن در جامعه باید تلاش کرده و از ابزارهای مختلفی مانند ابزارهای آموزشی بهره گرفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان یازدهمین همایش ملی و دومین جشنواره فرهنگ و مدیریت جهادی آذر ماه امسال در مشهد مقدس برگزار شد و در این جشنواره از الگوهای برتر در این حوزه تقدیر شد.

سبک مدیریت جهادی، دستاوردها و چالش های موجود، امانت داری و عدالت محوری و فرهنگ و مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال از مهم ترین محورهای این همایش بود.

 

طراحی سایت توسط فراکارانت