English | پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

سرپرست نماینده ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان: جانبازان الگوهای مقاومت و ایثار هستند

سرپرست نماینده ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان:

جانبازان الگوهای مقاومت و ایثار هستند

سرپرست نماینده ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به نقش بسیار مهم جانبازان در هشت سال دفاع مقدس گفت: جانبازان الگوهای مقاومت و ایثار هستند و سهم بزرگی از تاریخ دفاع مقدس را جانبازان رقم زدند.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسماعیل قربانی در آئین تجلیل از جانبازان سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان اظهار داشت: جانبازان شهدا زنده هستند و باید قدر ایثارگری‌ها جانبازان را دانست.

وی با بیان اینکه حضرت ابوالفضل العباس بزرگ جانباز تاریخ است به جایگاه بالای ایشان اشاره کرد و گفت: در روز قیامت همه به جایگاه شهدا غبطه می‌خورند اما شهدا به جایگاه و مقام حضرت ابوالفضل العباس غبطه می‌خورند چرا که جایگاه جانبازی بسیار بالا است.

سرپرست نماینده ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) درباره مقام جانباز گفت: ایشان فرمودند «کسی که در راه خدا مجروح شود در روز قیامت در حالی وارد بهشت می‌شود که بوی عود و مشک می‌دهد و روی پیشانی آن مهر شهید می‌زنند».

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قربانی به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره جایگاه جانبازان اشاره کرد و گفت: ایشان فرمودند «جانبازان، یادگار آزمایش‌های بزرگ ملی محسوب می‌شوند و ملّت ایران باید برای همیشه به آنان به‌عنوان الگوهای مقاومت ارج نهند و آنان را گرامی بدارند ».

گفتنی است در این آئین از ۵۹ جانباز سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان تجلیل شد.

طراحی سایت توسط فراکارانت