English | جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

سيره شهدا به نسل جديد جهادگر معرفي شود.

جهاد کشاورزی امروز در خط مقدم جنگ اقتصادی با دشمن است؛ سیره شهدا به نسل جدید جهادگر معرفی شود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه جهاد کشاورزی امروز در خط مقدم جنگ اقتصادی با دشمن است گفت باید سیره شهدا به نسل جدید جهادگر معرفی شود.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالله قربانیان صبح امروز در آیین گلباران مزار شهدا که همزمان با نخستین روز از هفته جهاد کشاورزی انجام شد اظهار داشت: جهادگران استان سمنان ۱۱۸ شهید را تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کردند.
وی با بیان اینکه جهادگران استان سمنان در طول هشت سال جنگ تحمیلی خوش درخشیدند افزود: از این رو لقب سنگرسازان بی سنگر بهترین عنوان برای این جهادگران است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به این استان به بخشی از فرمایشات ایشان اشاره کرد و گفت: ایشان فرمودند شجاعت ها و شهامت های جهادگران استان سمنان در هشت سال دفاع مقدس نمونه مثال زدنی است.
حجت الاسلام و المسلمین قربانیان وی با بیان اینکه دشمنان هشت سال جنگ نظامی را به انقلاب نوپا و تازه تاسیس ما تحمیل کردند گفت: دشمنان نظام انقلاب و شهدا هرجایی که نمی‌توانند با ملت سربلند و سرافراز جمهوری اسلامی ایران مقابله کنند به شدیدترین تحریم ها روی می آورند.
وی خاطر نشان کرد: امروز هم جهادگران استان سمنان در جنگ اقتصادی همان سنگرسازان بی سنگر بوده و در مقابل هجوم دشمن ایستادگی می کنند و زمینه رونق اقتصادی و رونق تولید را فراهم می‌کنند.
مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه باید سیره شهدا به نسل جدید جهادگر معرفی شود گفت: عبودیت، رضایتمندی و سبقت در امور خیرخواهانه سه ویژگی برجسته شهدا بود که همه ما باید این ویژگی ها را سرلوحه امور خود قرار دهیم.

طراحی سایت توسط فراکارانت